“Verblijf aan zee”

Geclassificeerd als nr. 8 van 147 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: “De Roos” bestaat al bijna honderd jaar, tijdens de eerste wereldoorlog was het een café waar garnaal en droogvis aan de toog werden gegeten. Serdert 13 juni 2008 staan wij aan het roer van De Roos te Nieuwpoort, een gezellig restaurant waar kwaliteit en versheid van de producten primeren. Onze gerechten worden steeds met oog voor detail bereid. Ervaring en een ruime beroepskennis hebben wij 8 jaar lang opgedaan in restaurant “De Bergscheure” in Zevekote, we zijn blij u voortaan in “De Roos” te mogen verwelkomen. Natacha Vandamme en Steve D'hoedt
4 weken geleden beoordeeld

Leuke plaats. Makkelijk bereikbaar. Mooie kaart met vooral verse visbereidingen. Vriendelijke bediening en vlotte service. Prijs kwaliteit absoluut in evenwicht.
Vatbaar voor herhaling. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld

Vlot ontvangst, Vlotte bediening van correct geprijsde gerechten. Lekker zonder meer. Spijtig maar de zaak zit overvol, waardoor de bediening gen "echt" contact met de klanten heeft. Restaurant sfeer heb ik gemist.

Datum van bezoek: september 2019
delevensgenieters, Eigenaar van De Roos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste,

Zoals je zegt zat de zaak "krakvol" ! In september zijn alle jobstudenten terug naar school en blijft het voor ons moeilijk om in te schatten hoeveel mensen en komen zonder reservatie.

Moest het zo slecht zijn zat de zaak ook niet vol op een maandag avond, toch ??

Iedereen van ons team doet nochtans zijn best om iedereen genoeg aandacht te geven en goed te bedienen !!

mvg,

2 september 2019 beoordeeld

Deze zomer voor de eerste keer bezocht.
Snelle bediening en repas ook vlug geserveerd.
Vooral de baas en jonge garçon zijn heel vriendelijk.
De vis is superlekker en ook het vlees is top!
Prijs/kwaliteit zeker in orde.
Wij gaan ze zeker nog terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening. Lekker gegeten, maar wat ik toch een echt pluspunt vond, was dat we hier echt een grote Martini kregen (drank is meestal duur en veel ijs en weinig drank, maar dit was in De Roos zeker niet het geval) én dat het 1 van de weinige zaken was waar je nog cola-light kon krijgen. Tegenwoordig is het overal cola zero (wat ik ook wel lust), maar een light smaakt mij zoveel meer. Misschien stom, maar voor mij was dit (na een week aan de kust en een week cola zero en andere drankjes) een hele leuke verrassing :-)

Datum van bezoek: juni 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen graag naar De Roos. Vlotte en vriendelijke bediening en het eten is steeds lekker . Paling van de chef was top. Een minpuntje misschien : moet je écht 9,20 euro vragen voor een liter Spa? We komen terug

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Roos bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Roos geweest? Deel je ervaringen!