Excursion22366793430

Positief

Beoordeling van Hotel Cosmopolite
4,0 van 5 bollen4 apr 2024 beoordeeld
Positief: Hadden de prestige suite geboekt voor drie nachten. Prettige ervaring. Er was een kleine probleempje in de kamer. Na dit te hebben gemeld, kregen we meteen een andere en duurdere kamer aangeboden, omdat het niet meteen kon worden opgelost. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader!
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Cosmopolite
B&B 't Koolhof
4.5 km van Hotel Cosmopolite
Meer hotels in Nieuwpoort bekijken
Beoordeeld op 10 maart 2024

Fantastische ervaring van ontvangst tot vertrek. Heerlijke cocktails en bites in de bar, geweldig eten in de brasserie, vriendelijk personeel, propere kamers met comfortabel bed. En zeker niet onbelangrijk, steeds een heerlijke en gepaste sfeer (muziek en geur) doorheen het hotel afhankelijk van het tijdstip van de dag! Absolute aanrader!

Kamertip: Massage is zeker een aanrader!
Beoordeeld op 5 maart 2024

We kregen zonder er naar te vragen en voor dezelfde prijs een upgrade van onze Standard Twin kamer naar een Classic kamer. De kamer voldeed volledig aan de verwachting, was proper, voldoende ruim, kortom dik in orde! De ontvangst door de baliemedewerksters was zeer vriendelijk en behulpzaam, proficiat!

Kamertip: sterk aanbevolen
Beoordeeld op 1 maart 2024

Zeer vriendelijke ontvangst en zelfs de eenvoudigste kamer is pico bello, super ontbijt en personeel heeft maar een doel, U een onvergetelijk verblijf te bezorgen, we verblijven er regelmatig en zijn al beetje vriend aan huis.
Reserveer ook zeker een tafel in Restaurant Carrousel, aangename bediening aan tafel en heerlijke gerechten aan democratische prijzen.

Beoordeeld op 29 februari 2024

Perfecte mix van luxe, comfort, een perfecte organisatie, een vriendelijke en vertrouwenwekkende benadering, een prachtige omgeving met een rustgevend landschap. Dan ook nog een heerlijk ontbijt, perfecte hygiëne, mooie superior kamer met een fantastisch uitzicht etc etc. Je hoort er alleen maar... vogeltjes! Ik heb beloofd het niet aan iedereen te vertellen dat het hier zo fantastisch is, want dan gaat iedereen er natuurlijk heen. Maar dan heb je natuurlijk groot gelijk; het is er geweldig!

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 28 februari 2024 via mobiele applicatie

We hebben een top verblijf gehad! Zeer ruime kamer en een ontbijt om U tegen te zeggen! Het eten in de brasserie was zeer lekker en de garçons waren charmant. We hebben ook de privé sauna en een massage geboekt, waardoor we helemaal zen waren!
We komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2024