Lutgarde
Zottegem, België

Iets minder tevreden.

Beoordeling van Hotel Sandeshoved
3,0 van 5 bollen2 apr 2024 beoordeeld
Het is er minder goed dan voor corona, is het een andere chef in de keuken!
De prijzen van een pils staat op de rekening 3 euro 50, anders dan op de Webseite nl 3 euro een foute informatie.?
Ik kom er regelmatig maar deze keer was ik minder tevreden.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Hotel Sandeshoved
4.1 km van Hotel Sandeshoved
6.9 km van Hotel Sandeshoved
Meer hotels in Nieuwpoort bekijken
Beoordeeld op 27 maart 2024

Prima matras . Mooie kamer.
Zeer net. Lekker eten en voldoende keuze. Ontbijtbuffet waar de pannekoeken en eitjes vers gebakken worden.
Vriendelijke bediening!
Wij waren er op repetitieweekend met ons muziekgezelschap en zijn er zeer goed ontvangen!

Beoordeeld op 22 maart 2024

De matras was erg zacht. Het eten en de koffie waren niet warm. Er waren werken in het hotel , waardoor we 2 dagen zonder lift zaten ( 4de verdiep ). We moesten langs een pikdonkere trap , waar ook geen licht was. Er stond zelfs geen noodlicht, en de mensen, waren meestal ouderen Jammer , we keken uit naar ons verblijf.

Beoordeeld op 18 maart 2024

Kamer met zeezicht, machtig, microgolf, waterkoker en frigo aanwezig in de zeer ruime kamers.
De bedden waren uitstekend, uitgeslapen wakker worden met de zee voor je.👌
In het restaurant was er keuze tussen " a la carte ", bain marie en dagmenu, hebben steeds de dagmenu gegeten, was zeer lekker en niet prijzig. Vriendelijk, sympathiek personeel, zowel aan de receptie of bij de bediening.

Kamertip: Kamer met zeezicht was prachtig
Beoordeeld op 17 maart 2024

Slechtste mosselen ooit gegeten, ook de fritten waren slecht, de bijhorende sausjes moet je zelf maar gaan nemen. Een vochtig doekje voor uw handen, wat je toch overal krijgt als je mosselen gaat eten, was er ook al niet bij. Hiervoor vraagt men 28 euro! nooit meer.

Beoordeeld op 15 maart 2024

Zoals altijd tevreden en uitgerust naar huis terug gekeerd! Prijs/kwaliteit kent het zijn gelijke niet! De altijd vriendelijke dame aan het onthaal gaf mij (ongevraagd) een gratis upgrade naar een mooie kamer met zijdelings zeezicht !!! Het eten s'avonds was zeer lekker, net als het (altijd) heerlijke ontbijtbuffet!! Nog nooit teleurgesteld geweest!!!

• Reistype: Reisde alleen