“Zeker doen.”

Geclassificeerd als nr. 95 van 136 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Café
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht bezoek.
Eigen aangepaste methode covid.
Leuke babbel zowel met klanten als met de patron.
Verzorgde aan tafel gebrachte Duvel.

Datum van bezoek: oktober 2020
18 februari 2018 beoordeeld

Het is een echt Nieuwpoorts café waar zowel de toerist als de Nieuwpoortenaar een biertje komt drinken aan democratische prijzen.

Datum van bezoek: februari 2018
1 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik begrijp sommige beoordelingen niet. Dit is dr come-Chez-Cois niet nee. Het is een volkscafe waar de uitbaters zeer vriendelijk zijn. Ik heb hier een lekerdere croque uit het vuistje gegeten dan op de zeedijk van Nieuwpoort. 1.60 euro voor een pintje, waar vind je dat nog? Ze houden dit oud cafe ook echt wel proper, maar het blijft een volkscafe natuurlijk.

Datum van bezoek: november 2015
6 januari 2015 beoordeeld

Hier moet je echt 'n keer de sfeer gaan snuiven. De lokale bevolking komt hier zijn pintje drinken. Het dialect dat haast onverstaanbaar is, is hier de voertaal tussen de cafégasten. Het lijkt wel even in de tijd blijven stilstaan wat je hier kan beleven. De prijzen zijn ook nog van de tijd van toen :-)
Ga 'n keer de sfeer snuiven, naïef maar vriendelijk en proper :-)

Datum van bezoek: december 2014
    • Sfeer

Reizigers die Bristol bekeken, bekeken ook

Westende, West-Vlaanderen

In Bristol geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.