Hotel Uilenspiegel(Nieuwpoort)
A Casa(Nieuwpoort)
B&B 't Hannonshof(Nieuwpoort)
B&B Ternier(Nieuwpoort)
4 maart 2018 beoordeeld

Ons eerste bezoek aan dit familiehotel , maar zal niet bij deze eerste keer blijven. Wij waren allen heel tevreden over ons verblijf. De manier waarop Cathérine en Philippe hun gasten ontvangen is uniek , het lekkere eten , hun passie en gedrevenheid hiervoor hebben we heel veel bewondering.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
deconinckcath, Eigenaar van Hoevehotel Klein Noordhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Dank u voor jullie mooie reactie. Wij weten het naar waarde te schatten. We doen ons uiterste best om het zowel groot als klein geweldig naar de zin te maken zodat eenieder een prettige herinnering bewaard aan feze unieke plek. Cathérine en Philippe van Hoevehotel Klein Noordhof Nieuwpoort

6 februari 2018 beoordeeld

Juist een weekend achter de rug in het hoevehotel Klein Noordhof!
Zeer vriendelijke ontvangst, mooie grote kamers.
Maar het allerbeste waren de overheerlijke maaltijden , zelf gemaakt, door Catherine en haar man. HEERLIJKE, maar vooral EERLIJKE maaltijden, alles afgeroomd met een heel persoonlijke toets. We zijn daar in de watjes gelegd!!
Bedankt voor een onvergetelijk weekend!!!

Kamertip: Vraag een bed zonder veren, ben ruglijder, en sliep niet al te goed
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
deconinckcath, Manager van Hoevehotel Klein Noordhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Bedankt voor je mooie reactie. Het is een eer voor ons om mensen te verwennen en geef toe dit is toch een superleuke bezigheid. We zijn blij dat het jullie zo bevallen is. Hopelijk mogen we jullie nogeens in de watten leggen. Groeten voor de hele familie. Cathérine en Philippe van Hoevehotel Klein Noordhof Nieuwpoort

2 januari 2018 beoordeeld

Wat hebben we weer genoten! Fantastische en warme ontvangst van Cathèrine en Philppe. Een superleuke kamer met alle comfort die je nodig hebt en... wat een meer dan superlekker avondmaaltijden weer, vingers en duimen hebben we weer afgelikt. Cathèrine, je hebt jezelf weer overtroffen met je kookkunsten, het was overheerlijk! Philppe zijn ontbijt moet natuurlijk ook niet onderdoen, lekker vers brood, beleg, zelf gemaakte confituur, een eitje als toemaatje!
Als dit niet genieten is. Batterijtjes zijn terug meer als opgeladen. Op naar het volgende bezoek want het Klein Noordhof staat als vaste stek in onze agenda!
Vele lieve groetjes Alain, Patricia en Jelle.

Kamertip: De kamers zijn één voor één uniek en allen zeer comfortabel en rustig.
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
deconinckcath, Eigenaar van Hoevehotel Klein Noordhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Bedankt Patricia voor je zeer mooie beoordeling. Het was weer supergezellig elkaar terug te zien. De chocolade fles houdt stand. Hoelang nog? Dikke knuffel voor jullie alle drie. Cathérine van Hoevehotel Klein Noordhof

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was ons 3e bezoek in 3jaar tijd! Eén woord: Genieten en tot rust komen! Rustige locatie, hygiënische kamers, gastvrije bediening, lekker eten & heel kindvriendelijk! Zeker voor nog meerdere herhalingen vatbaar!

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
deconinckcath, Eigenaar van Hoevehotel Klein Noordhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017

Hartelijk bedankt voor deze wondermooie reatie. Het is fijn dat jullie en jullie familie zich zo goed voelen bij ons. Wat ons betreft graag tot volgend jaar . Houd de beschikbaarheid in het oog, want er is al flinf geboekt voor volgend jaar. Groeten van Hoevehotel Klein Noordhof

5 september 2017 beoordeeld

Wij logeren al 25 jaar in Klein Noordhof, bij Philippe en Cathérine. En nu komen ook al de kinderen van de kinderen mee. Na het weekend in augustus vroeg ik aan G. (8 jaar): 'komen we volgend jaar terug ?' 'Neen,' zei hij. Ik schrok. 'Ik wil vroeger terugkomen. Het ontbijt is zo gezellig !' Zijn broertjes van 6 jaar en 4 jaar speelden ondertussen met de skateboards, op de trampoline en op de speelzolder. Wij combineren het verblijf op de hoeve met een strandvakantie, met cabientje (30 euro per dag), in Oostduinkerke. En het is zalig om voor het diner uitgebreid te aperitieven!

Kamertip: kamers in de oude hoeve zijn het meest authentiek (7, 8 en 9).
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie