“Heerlijk geluncht !”

De Tuin
Geclassificeerd als nr. 19 van 126 Restaurants in Nieuwpoort
Keukens: Frans
1 juni 2018 beoordeeld

Mooi interieur, aangename patron en de gerechtjes waren top !! Ik had gekozen voor de americain met frietjes ... superlekker afgekruid en ook het bijhorende slaatje was heel lekker, de chef had zelfs het tomaatje gepeld en de vinaigrette paste perfect. Mijn man koos voor de paling in 't groen ... de patron meldde ons dat de paling net was geleverd en dat het gerechtje nog even tijd nodig had om klaargemaakt te worden .... maaaaar 't was het (beetje) wachten meer dan waard!!! Wat een smaakbom, met licht oosterse toetsen afgewerkt m a w een TOP aanrader!

9 april 2018 beoordeeld

Het mag echt geschreven worden, deze locatie ligt wat verscholen op de dijk maar Benny in de zaal en zijn vrouw aan het fornuis verzorgen steeds creatief een Frans Belgische keuken met mediterrane en oosterse toets.
Deze keer zijn we als voorgerecht gegaan voor de bloedworstkroketjes en witloof met ham kroketjes, je kan ze ook nemen om te delen.

15 februari 2018 beoordeeld

Gisteren eerste maal daar gaan lunchen na toch al enkel jaartjes in Nieuwpoort-bad te zijn. Aangeraden door geburen en kennissen. En ze hebben gelijk.
Valentijns menu genomen, dat is prijs/kwaliteit TOP! Lekker, zeer lekker en fijne (niet dure) wijnkaart!
Vriendelijkheid en correctheid troef, de cheffin kwam na de maaltijd even keuvelen, top!
Spijtig dat jullie zo "verlaten" liggen. Wij komen zeer zeker nog dikwijls terug.

13 februari 2018 beoordeeld

met vrienden op een winterse avond lekker apero en hapjes goed voorgerecht voortreffelijk hoofd gerecht lekkere wijn dus alles voor een geslaagde avond

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op oudejaarsavond voor 5 personen gereserveerd. Alle gerechten inclusief hapjes waren van een zeer hoog niveau. Prijs/kwaliteit kan je volgens mij aan zee niet beter vinden. De bediening was zeer goed en vriendelijk. Alles verliep vlot. Kortom wij hadden een geslaagde avond, ideaal om het nieuwe jaar in te zetten!

Reizigers die De Tuin bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Tuin geweest? Deel je ervaringen!