GrandTour31653971418

Slechte reservatie ervaring

Beoordeling van Neptunus Nieuwpoort
1,0 van 5 bollen18 mrt 2024 beoordeeld
"Over kamers en locatie kan ik niets zeggen; mooi op foto, slechte ervaring bij boeking. De eerste keer was de datum niet beschikbaar, waardoor ik het verblijf moest herplannen. Vervolgens kreeg ik van Social Deals op de 15e de vraag hoe mijn verblijf was, waarop ik diezelfde dag probeerde te bellen. Ik belandde in het restaurant, waar mij verteld werd dat ze de boodschap zouden doorgeven en me vroegen het ook even op de mail te zetten. Op de 16e kreeg ik 's avonds een bericht of wij nog kwamen. Blijkbaar had ik een boekingsbevestiging gekregen die tussen mijn spam was beland, jammer genoeg. Als ik direct met het hotel had kunnen bellen, had ik een fijn verblijf kunnen hebben. Nu blijf ik met niets achter. Zorg er alsjeblieft voor dat jullie telefonisch bereikbaar zijn, zodat anderen dit niet ook overkomt, of stuur een vorm van sms ter herinnering de dag ervoor. Laat het een les zijn voor beide partijen."
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ibis Styles
4.0 km van Neptunus Nieuwpoort
Aan het strand
Meer hotels in Nieuwpoort bekijken
Beoordeeld op 17 september 2022

Betreft de B&B. Ondanks het toezenden van de Wonderbox-bon en de bevestiging van de reservatie bij mail, werd de booking amper 3 dagen voor inchecken eenzijdig geannuleerd. De uitbater had ons nochtans uitdrukkelijk vermeld dat dit enkel 1 week voordien zou kunnen gebeuren. Neptunus stuurde ons géén mail, nam géén telefonisch contact. Het waren wij die veiligheidshalve terug contact opnamen. Hun aanspreekpunt was hooghartig en allesbehalve klantgericht. Zelfs excuses konden er niet van af. De schuld op een medewerker steken die zijn job niet had gedaan. Amateurs doen het beter.