13 januari 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke uitbaters , vlak aan zee en toch in een rustige buurt.
Opstap tram op heel korte wandelafstand.
Ontbijt was in orde.
De kamer straalde geen sfeer uit en was zeer klein.
Je kon er niet met twee in de badkamer.
Het was er proper
Gratis parking en wifi.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekendje weg en hiervoor een leuke locatie. We logeerden in één van de kamers, suites, beneden. Proper, net, ruim genoeg en gezellig ingericht. Na een vriendelijke ontvangst, ingecheckt en Nieuwpoort bezocht. Behulpzame uitbaters, beiden. Ontbijt, uitgebreid, lekker vers, zeer lekkere youhurt, fruit, lekkere koffie en dat na een glaasje vers geperst fruitsap. Prijs tov kwaliteit zit zeer goed, verblijf, propere kamer en badkamer EN top- ontbijt. Ze doen dat goed. Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

Mooie ruime en nette kamers - heel goed verzorgd en uitgebreid ontbijt - parking mogelijk - fietsenhuur ter plaatse - goeie gastheer -en vrouw welke je direct op je gemak stellen. Kust tram op meter zodat je direct overal naar toe kunt zonder je wagen nodig te hebben. Centrum zowel als de zee op minuutjes wandelen.

Kamertip: Er zijn ook luxekamers die je direct bij de B&B kan bestellen
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
12 juli 2016 beoordeeld

We verbleven hier één nachtje, zeer propere kamer, goed bed, vriendelijke mensen en een top ontbijtje dat zeer uitgebreid is!
Zeker een aanrader!
We gaan zeker terug maar dan nemen we een kamer aan de achterzijde!

Kamertip: Als je een kamer aan de straatkant neemt heb je wel een beetje last van het verkeer.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
3 juni 2016 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten met drie vriendinnen op een driepersoonsluxekamer.
De B&B was zeer proper, vriendelijke gastvrouw, heerlijk ontbijt.
De driepersoonskamer (luxe) was niet overdreven groot, maar ruim genoeg. Badkamer was schitterend, zelfs een apart toilet en alles voorzien. Het enige nadeel vonden wij dat er geen terrasje aan was terwijl er wel de mogelijkheid toe bestaat denk ik. Dit is echter maar een klein detail natuurlijk.
De ligging is wel wat verder van het strand maar de kusttram stopt vlakbij.
De gastvrouw belde ons nog op nadat we uitgecheckt waren omdat ze een blousje gevonden had op de kamer wat wij ten zeerste apprecieerden.

Een echte aanrader voor een kort verblijf.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden