Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Een weekendje weg en hiervoor een leuke locatie. We logeerden in één van de kamers, suites, beneden. Proper, net, ruim genoeg en gezellig ingericht. Na een vriendelijke ontvangst, ingecheckt en Nieuwpoort bezocht. Behulpzame uitbaters, beiden. Ontbijt, uitgebreid, lekker vers, zeer lekkere youhurt, fruit, lekkere koffie en dat na een glaasje vers geperst fruitsap. Prijs tov kwaliteit zit zeer goed, verblijf, propere kamer en badkamer EN top- ontbijt. Ze doen dat goed. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016

Mooie ruime en nette kamers - heel goed verzorgd en uitgebreid ontbijt - parking mogelijk - fietsenhuur ter plaatse - goeie gastheer -en vrouw welke je direct op je gemak stellen. Kust tram op meter zodat je direct overal naar toe kunt zonder je wagen nodig te hebben. Centrum zowel als de zee op minuutjes wandelen.

Kamertip: Er zijn ook luxekamers die je direct bij de B&B kan bestellen
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 12 juli 2016

We verbleven hier één nachtje, zeer propere kamer, goed bed, vriendelijke mensen en een top ontbijtje dat zeer uitgebreid is!
Zeker een aanrader!
We gaan zeker terug maar dan nemen we een kamer aan de achterzijde!

Kamertip: Als je een kamer aan de straatkant neemt heb je wel een beetje last van het verkeer.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 juni 2016

Wij verbleven 2 nachten met drie vriendinnen op een driepersoonsluxekamer.
De B&B was zeer proper, vriendelijke gastvrouw, heerlijk ontbijt.
De driepersoonskamer (luxe) was niet overdreven groot, maar ruim genoeg. Badkamer was schitterend, zelfs een apart toilet en alles voorzien. Het enige nadeel vonden wij dat er geen terrasje aan was terwijl er wel de mogelijkheid toe bestaat denk ik. Dit is echter maar een klein detail natuurlijk.
De ligging is wel wat verder van het strand maar de kusttram stopt vlakbij.
De gastvrouw belde ons nog op nadat we uitgecheckt waren omdat ze een blousje gevonden had op de kamer wat wij ten zeerste apprecieerden.

Een echte aanrader voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 17 april 2016

Wij hebben hier 4 dagen (3 nachten) verbleven tijdens de paasvakantie. Door de goede reviews hadden we deze B&B geboekt, maar jammer genoeg was het geen voltreffer. Toen we toekwamen was er blijkbaar geen parking aan de B&B. In de zijstraat was het wel gratis parkeren, maar alles stond vol. Bijgevolg een uur verloren bij het zoeken naar een gratis parkeerplaats. De kamer en de badkamer waren heel klein, maar wel super proper. Vooral de regendouche vonden wij heerlijk. Op de TV waren maar enkele posten beschikbaar. Oké, je kijkt geen ganse dag TV, maar in deze tijd zou digitale TV geen overbodige luxe zijn. Ook waren er ook geen gratis koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Jammer! Het ontbijt was oké, maar elke dag hetzelfde. Geen vers geperst fruitsap en geen keuze op welke manier je jouw eitje wenst. Je kan er tegen betaling een biertje drinken. Jammer genoeg zijn bijna alle bieren uit blik (behalve Duvel) en zijn er geen aangepaste glazen voor elk bier dat wordt aangeboden. Algemene conclusie: de prijs die wij betaalden (109,00 euro/nacht) is niet in verhouding met de kwaliteit en service van deze B&B. Goed om hier één nachtje te logeren, maar zeker niet voor een langere periode. Voor ons is het geen aanrader.

Datum van verblijf: april 2016