3 juni 2016 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten met drie vriendinnen op een driepersoonsluxekamer.
De B&B was zeer proper, vriendelijke gastvrouw, heerlijk ontbijt.
De driepersoonskamer (luxe) was niet overdreven groot, maar ruim genoeg. Badkamer was schitterend, zelfs een apart toilet en alles voorzien. Het enige nadeel vonden wij dat er geen terrasje aan was terwijl er wel de mogelijkheid toe bestaat denk ik. Dit is echter maar een klein detail natuurlijk.
De ligging is wel wat verder van het strand maar de kusttram stopt vlakbij.
De gastvrouw belde ons nog op nadat we uitgecheckt waren omdat ze een blousje gevonden had op de kamer wat wij ten zeerste apprecieerden.

Een echte aanrader voor een kort verblijf.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
17 april 2016 beoordeeld

Wij hebben hier 4 dagen (3 nachten) verbleven tijdens de paasvakantie. Door de goede reviews hadden we deze B&B geboekt, maar jammer genoeg was het geen voltreffer. Toen we toekwamen was er blijkbaar geen parking aan de B&B. In de zijstraat was het wel gratis parkeren, maar alles stond vol. Bijgevolg een uur verloren bij het zoeken naar een gratis parkeerplaats. De kamer en de badkamer waren heel klein, maar wel super proper. Vooral de regendouche vonden wij heerlijk. Op de TV waren maar enkele posten beschikbaar. Oké, je kijkt geen ganse dag TV, maar in deze tijd zou digitale TV geen overbodige luxe zijn. Ook waren er ook geen gratis koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Jammer! Het ontbijt was oké, maar elke dag hetzelfde. Geen vers geperst fruitsap en geen keuze op welke manier je jouw eitje wenst. Je kan er tegen betaling een biertje drinken. Jammer genoeg zijn bijna alle bieren uit blik (behalve Duvel) en zijn er geen aangepaste glazen voor elk bier dat wordt aangeboden. Algemene conclusie: de prijs die wij betaalden (109,00 euro/nacht) is niet in verhouding met de kwaliteit en service van deze B&B. Goed om hier één nachtje te logeren, maar zeker niet voor een langere periode. Voor ons is het geen aanrader.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
25 september 2015 beoordeeld

heel vriendelijk onthaal - uitgebreid ontbijt - ruime kamer - zeer ruime badkamer - proper - fietsenstalling
spijtig dat we de thee die we "s avonds dronken, apart moesten betalen een b en b met hotelservice

Kamertip: de luxe kamer - zee ruim, maar iets duurder
  • Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig ontbijt,geweldige kamer en bed (zalig geslapen), geweldige gastvrouw en gastheer... Kortom: geweldig verblijf! Niets op aan te merken. Kusttram is vlakbij,en te voet is zowel Nieuwpoort bad als stad goed te doen. Gezellig langs de promenade aan het water. Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
22 mei 2015 beoordeeld

Uitstekende service, propere kamer, zeer vriendelijke uitbaters! Goed gelegen op enkele minuten wandelen van de kust. Parking in de buurt en gelegen in een rustige omgeving. Comfortabel bed en goed uitgeruste kamer. Ontbijt was heerlijk, met eitjes naar wens en lekker verse zalm. Het bereik van de Wi-Fi kon wel wat beter. De uitbaters maken ruim de tijd om het reilen en zeilen in Nieuwpoort uit te leggen. Ik kom hier zeker terug!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden