“Excellente nieuwe brasserie in Nieuwpoort ”
Beoordeling van Brasserie Clarenhof

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Brasserie Clarenhof
Geclassificeerd als nr. 79 van 147 Restaurants in Nieuwpoort
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze uitstekende beoordeling komt er niet zomaar. We hebben dít nieuwe restaurant nu al drie keer bezocht: eenmaal om a là carte te dineren, een tweede maal kon de lunch ons bekoren en de derde keer besloten we om de suggestie van de dag te nemen. Elke keer hebben we genoten van een zéér lekkere maaltijd. Ook de bediening is uitstekend: professioneel, discreet maar absoluut niet stijf. Een echte aanrader dus zeker als je de uitstekende kwaliteit/prijs-verhouding in rekening brengt!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 september 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie Clarenhof bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Brasserie Clarenhof geweest? Deel je ervaringen!