“niet zo denderend”
Beoordeling van Fellini

Fellini
Geclassificeerd als nr. 113 van 147 Restaurants in Nieuwpoort
5 weken geleden beoordeeld

in het groot wordt geafficheerd "keuken doorlopend open". Als je tegen 16 uur naar binnen gaat, en vraagt wat kan, blijkt dat enkel pizza te zijn. Supersnel krijg je die op tafel, dus waarschijnlijk in microwave opgewarmd
je verwacht toch iets anders van een Italiaans restaurant

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld

Wij waren hier deze middag 13/09 gaan lunchen met 9 man. We kregen een tafel ergens achterin langs een lamp voor vliegen aan te trekken er vlogen minsten 10 vliegen rond. Gevraagd deze te verplaatsen was oke. We hadden eten besteld 4 spaghetti Carbonara’s, 2 penne Arabiata , en 2 pizza’s. Spaghetti carbonara was ronduit NIET TE ETEN. Koud, Droog, geen smaak, rauw ei en al. Spek leek niet goed gebakken te zijn. Gevraagd het op te warmen kwam het eruit als stukken je kon het letterlijk in stukken snijden. Heb geen goed woord te zeggen over deze zaak. Alleen het feit tot we de spaghetti carbonara’s niet hoefden te betalen op het einde. Ik raad deze zaak niet aan sorry!

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld

Van onthaal was er eigenlijk geen sprake, had ik mij toen al maar omgedraaid en terug buiten gegaan. het vervolg was : slechte, onbeleefde bediening, eten voor 4 personen werd op 3 verschillende momenten geserveerd,wijn (5euro) leek water, prosecco (9euro!) leek druivensap. Eten was niet te eten : 1 schotel integraal laten staan om geen risico te lopen om ziek te worden. Als je al geen simpele spaghetti kan maken of niet de moeite wil doen om het te leren, hou er dan mee op.
Deze zaak is Nieuwpoort onwaardig.

1 september 2019 beoordeeld

Bij binnenkomen was een goeie dag krijgen teveel van de oooh zo gezellige bazin, die oog had voor maar 1 tafel, da ze wellicht kende..goed bezig !! Eten was ronduit verschrikkelijk, mosselen overgaar, zwom in de kruiden. Frietjes zo slap. Pasta's smaakloos. Pizza veel te krokant( net uit de diepvries) Goedkoop zijn ze ook niet, check rekening hieronder..Kortom als je HEEL SLECHT en een onbeleefde bediening wenst, moet je hier gaan eten!!

31 augustus 2019 beoordeeld

Onbeleefde bediening die ons de hele tijd aan het buitenkijken waren en niet vriendelijk waren. Sommig Personeelsleden verstonden ook geen Nederlands. We hebben zelf naar extra bestek ook nog moeten vragen.
Het eten werd niet samen opgediend. Van de 4 gerechten zijn er 2 samen gekomen en dan elk eentje nog nadien.
Tagliatelle Carbonara zwom in rauw eigeel en was niet lekker. Zeker geen aanrader!
Spaghetti bolognaise niet lekker- de saus smaakte zuur en bevatte geen vlees.
Geen brood, kaas op tafel.
Prosecco zonder bubbels en de prijs van 9 euro niet waardig.
Witte wijn die niet te drinken was.
Kortom, zeer onaangename en toch heel dure restaurant ervaring. Opmerkingen van ons werden ook genegeerd door het personeel.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Fellini bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Fellini geweest? Deel je ervaringen!