philips v
Herne, België

zeer goede locatie ook van de ontbijtzaal, ontbijt viel tegen (10min wachten op brood), bedden goed, tv erbarmelijk,

Beoordeling van Hotel Uilenspiegel
2,0 van 5 bollen11 okt 2020 beoordeeld
locatie is goed, direct aan de dijk en strand
ontbijtzaal op 5e verdiep met zicht op de zee, er is ook een terras waar je buiten kan eten (bij mooi weer natuurlijk)
het ontbijt echter was erbarmelijk. Er was geen brood, we hebben een kwartier gewacht met enkel een koffie en fruitsap, er was ook geen melk dus konden we geen cornflakes eten
bedden waren goed, tv was met veel storing, badkamer was gedateerd
en gezien al die zaken was de prijskwaliteit véél te hoog (meer dan 100€ voor 2pers met ontbijt)
Datum van verblijf: oktober 2020
Kamertip: ergens ander reserveren
2,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Uilenspiegel
6.9 km van Hotel Uilenspiegel
3.8 km van Hotel Uilenspiegel
Meer hotels in Nieuwpoort bekijken
Beoordeeld op 12 december 2019

Het hotel is in de winkelstraat van Nieuwpoort-Bad en vlakbij de zee gelegen. Vlot bereikbaar en zeker de moeite om nog eens te bezoeken. 5 sterren voor de hygiëne en het zicht op zee vanuit de ontbijtzaal op de vijfde verdieping!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Dit hotel is uitstekend gelegen in een belangrijke winkelstraat, nabij de dijk. Nog een groot voordeel: er is gratis parkeergelegenheid op loopafstand. Spijtig dat het hotel ietwat verouderd en afgeleefd is. Het ontbijt viel mee. Voor kort verblijf, maar een opfrisbeurt zou veel goed maken

Kamertip: ontbijttrerras met zicht op ze
Beoordeeld op 19 september 2018

Zeer charmant hotel op een toplocatie in Nieuwpoort. De auto konden we gratis parkeren op de privéparking. Deze parking is gelegen op wandelafstand van het hotel, ideaal dus! Onze kamer was ruim, mooi ingericht en proper.
Bij het ontbijt werden we aangenaam verrast door een lekker en gevarieerd ontbijt, pluspunt hier is het dakterras met zeezicht.
Wij komen zeker nog eens terug!

Beoordeeld op 19 september 2018

We hadden een aangenaam verblijf in dit gezellige hotel. Het hotel ligt op 200m van het strand, en vlak naast de deur vind je een supermarkt. Het vriendelijk personeel, de gratis parking en het zonneterras op de vijfde verdieping is een absoluut pluspunt! Het ontbijt was zeer lekker.

Kamertip: Vraag naar een kamer met zeezicht en laat je verrassen
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 september 2018

We hebben een geslaagd weekend achter de rug. Het hotel is goed gelegen, vlak bij de zee en ijzermonding. We hebben kunnen ontbijten op het dakterras met zicht op zee. In de vooravond hebben we genoten in het zonnetje van een drankje uit de drankmachine op het terras met zicht op zee. We hebben al veel hotel langs de Noordzee bezocht maar zo'n locatie (vlak bij zee met eigen rustig zonovergoten dakterras) is uniek.

Kamers waren recent gerenoveerd, een uitgebreid ontbijtbuffet en heel vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!

Kamertip: Opstaan met zicht op zee is een aanrader.