“Aanrader in Nieuwpoort”
Beoordeling van Eethuis Milo

Eethuis Milo
Geclassificeerd als nr. 1 van 147 Restaurants in Nieuwpoort
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie zaak. Waar je heel lekkere gerechten kan eten. Vergeet ook het dessert niet. Overheerlijk. Top in Nieuwpoort !!!

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld

Omdat Milo als nummer 1 in Nieuwpoort gequoteerd stond hebben we hier komen eten. Dit was ergens rond 16 augustus. We bestelden een plankje ham als startertje. Als hoofdgerecht nam ik de steak tartaar en mijn partner iets met gamba's. Alleen vonden we het jammer dat iedereen een amuse kreeg en wij niet. Daar konden we toch moeilijk zelf achter vragen? Ook was er bij de gamba's geen citroendoekje aanwezig. Toen mijn partner dan maar zijn handen ging wassen zag hij bij het buitenkomen van het toilet dat de plastiek zakken met friet op de grond lagen. De keuken zag er voor de rest wel proper uit, maar dit vonden wij niet kunnen. Op het eten was niets aan te merken, op de vriendelijkheid ook niet. Daarom toch nog een mooie score van 4 punten :-)

9 september 2019 beoordeeld

Ik was vooral onder de indruk van de supervriendelijke jonge mensen die in dit restaurant werken, dat was erg aangenaam. Eten was lekker zonder meer, prijzen ok.

Datum van bezoek: september 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

225 beoordelingen met een score van 5 punten vonden we de moeite waard om te proberen. We waren echter een beetje ontgoocheld.
Jammer dat de glasplaat van het terras volledig gebarsten was. Hopelijk wordt dit snel hersteld.
We kozen voor het lunchmenu van 18,50 € . Wortelsoep met broodje en boter, 7 scampi in een pastis-roomsaus, frietjes en klein slaatje, en tot slot keuze uit koffie of één bolletje ijs met wat slagroom of chocomousse.
Jammergenoeg zat er een gebruikt botervlootje tussen ons brood in het mandje (we hebben dit vriendelijk gemeld, maar toch wel een afknapper). De jonge serveerster was vriendelijk, de oudere dame iets norser. Een beetje jammer.
De fles wijn die we bestelden was lekker, maar geserveerd in een metalen diepgevroren koelemmer, maar deze was al snel opgewarmd. Misschien op te lossen met ijsblokken onderaan de pot, of gewoon een koelemmer met ijs.
Al bij al lekker gegeten, prijs-kwaliteit OK.
Onze minpuntjes zijn dus makkelijk op te lossen.

Datum van bezoek: augustus 2019
959laurav, Eigenaar van Eethuis Milo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Beste,

Eerst en vooral bedankt voor uw feedback.

Even ter verduidelijking:

Het is voor ons even onaangenaam om een gebroken glasraam te hebben als voor jullie. Helaas is dit het werk van vandalen en hebben wij door het bouwverlof nog geen nieuw raam kunnen plaatsen. Jammer dat we hier ook al afgerekend voor worden.

Wat de wijn betreft, serveren wij dit altijd in een bevroren ijsemmer omdat dit heel handig is in gebruik en de wijn meer dan voldoende gekoeld word. Indien u dit ter plaatse gevraagd had, gaven wij met plezier uw wijn in een emmertje MET ijs.

Het gebruikte botertje was inderdaad een foutje, waar wij ons ook meteen voor excuseerden.

Al bij heel spijtig dat u ons voor deze kleinigheden zo’n score geeft. Blijkbaar is lekker eten en vriendelijkheid niet voldoende.

Met vriendelijke groeten
Eethuis Milo

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken. Lekkere lunch, zoals we gewoon zijn bij Milo. Als we in Nieuwpoort zijn gaan we langs bij dit dynamische koppel. Nooit viel dit tegen. Als afsluiter kiezen we altijd de beste dameblanche van Nieuwpoort en ver daar buiten.

Reizigers die Eethuis Milo bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Eethuis Milo geweest? Deel je ervaringen!