“Wandelen door de kaart”
Beoordeling van Barbouni

Barbouni
Geclassificeerd als nr. 4 van 128 Restaurants in Nieuwpoort
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wandelen door de kaart . Verassend lekker kunnen eten waar de eigenaars zich in hun restaurant goed voelen tussen hun klanten als een vis in hun water. We komen hier terug

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mediterrane keuken met hedendaagse toets. Gemoedelijke sfeer. Prijs-kwaliteit zeer goed. Tijdig reserveren.

14 mei 2018 beoordeeld

Een absolute aanrader ! De wandeling doorheen de hele mediterraanse menukaart heeft ons meer dan bekoord ! Bediening was vriendelijk en de bordjes volgden elkaar in vlot tempo op . Jullie zien ons zeker terug !

11 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk mediterraans gegeten. Het eten is licht, vers en veelzijdig. Door de leuke mensen voel je je er welkom. En ook voor onze dochter van 6 was het eten heerlijk en ze is niet een hele makkelijke eter. Als wij weer in de buurt zijn komen we zeker weer eten. Top!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Griekse wandeling is absoluut een aanrader. Prijs-kwaliteit echt een toppertje ! Vriendelijke bediening !

Reizigers die Barbouni bekeken, bekeken ook

Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In Barbouni geweest? Deel je ervaringen!