Vacation22906985815
Antwerpen, België

Omgeving en instelling super maar restaurant...

Beoordeling van Floreal Nieuwpoort
3,0 van 5 bollen20 aug 2023 beoordeeld
Instelling, omgeving en strand super
Maar de restaurant van de floreal wel erg, na 4 jaar dat wij elke zomer komen verblijven tijdens 14 dagen bij hem
Wel erg dat wij gaan naar de restaurant en het was 22.01 uur met onze zoontje van 5 jaar voor een ijsje te halen en wij hebben het niet gekregen en de resultaat is dat onze zoon is naar de kamer terug gegaan aan het huilen
Om na te denken als wij nog een keer zullen terug komen??
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Floreal Nieuwpoort
  • Lol.travel
3.6 km van Floreal Nieuwpoort
Meer hotels in Nieuwpoort bekijken
Beoordeeld op 21 mei 2023

De studio heeft alle comfort zijn proper
En terras de badkamer heeft een douche en lavabo en een toilet voldoende ruomte om iets op te bergen
De bistro kan men enkel eten of een snack krijgen als je een dag ervoor reserveerd!!!!!
Vind ik niet kunnen ook al wandel je door de bistro er zijn maar enkele mensen aan het eten de rest staat zogezegd in reservatie ook zelfs om iets te drinken is er geen plaats slecht beleid in het restaurant.
Je kan er zwemmen of minigolf spelen
'

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 18 januari 2022

Zo vriendelijk personeel dat we 4x in de brasserie zijn blijven eten. Ook in het zwembad, schoonmakers… waren zeer behulpzaam. Ideaal voor gezinnen met kinderen!
Perfecte ligging tussen de winkelstraat, de Ijzermonding en Nieuwpoortcentrum, prachtig om te wandelen.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 10 oktober 2020

Floreal is goed gelegen kort bij het strand , de winkelstraat en de wandeling naast de Ijzer achter de floreal , korting voor ABVV leden en leden van de socialistische ziekenbonden .
mooie appartementen en studios
corona maatregelen worden strikt opgevolgd , binnenzwembad gratis inbegrepen , minigolf aan 2, 5 € per persoon
lekker ontbijt en tevens een goede keuken met lekkere gevarieerde dagschotels,en eten van de kaart tegen democratische prijzen .
hotelformule mogelijk maar niet verplicht
Een aanrader, de prijzen zijn via de website beschikbaar

Kamertip: mindervaliden tijdig reserveren
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 september 2020

10min moeten wachten tot ze kwamen opnemen na 2x teken te doen. Wafel en coupe besteld. Coupe kwam na 5min.
Wafel was er nog niet na 40 min.
Hiervan melding gemaakt. Ze vielen uit de lucht. Garçon kon geen bestelling van 4stuks onthouden. 10min later kwam de wafel zonder excuses maar met veel gemor. Garçon beweerde zelf dat er maar een achterstand was van een kwartier. Terwijl ik hem confronteerde met het kasticket. Klantvriendelijk 0%
Wafels zijn niet vers, worden opgewarmd in de oven!
Wij hadden kleintje bij van 10 maand, dat is niet gemakkelijk om deze een uur bezig te houden door amateurisme van garçons.
Het was irano(garcon van tussen 40 en 50)
Tijdens het wachten gezien dat de tafels echt niet werden ontsmet in deze corona tijden. Slechts met natte doek waar ze meerdere tafels mee deden.
Geen enkele registratie voor covid van aanwezigheid!
Hier komen nochtans veel ouder publiek, die een risico publiek zijn!
1 x geweest maar nooit weer!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Sinds enkele jaren probeert Floreal zijn taverne op te waarderen, wat redelijk lukt. De bediening is er op vooruitgegaan, het aanbod ook.
Hier kan je nu terecht voor een heerlijke snelle lunch. Stel me wel de vraag waarom ze tafels hebben geplaatst in de buurt van de automatische opengaande deur.

Datum van verblijf: maart 2020