“Verrukkelijke keuken”

LUDWIG
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Kortenberg
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn er geweest met 9 vrienden. Vriendelijk onthaal.
Een tafel was klaar achteraan op het terras.
Eerst aperitief. De meeste hebben die van het huis genomen. Andere gin of een andere van de kaart. Er waren verse asperges, lekker mals vlees en cabillaud of scampi's bv . De ruime wijnkaart bevat enkele pareltjes aan betaalbare prijzen. Lekkere desserts als afsluiter met een kopje koffie. De Zabaione met champagne en een bolletje ijs was gewoon een lekkernij.
Dit was een positieve kennismaking. Een aanrader. Hier kom ik zeker terug. Het is noodzakelijk om te reserveren. Maximum 16 plaatsen.

21 mei 2018 beoordeeld

Met broers en zussen al twee keer gaan eten, en telkens een voltreffer. Kok aan het fornuis, echtegenote in de zaal. Keuze genoeg om een mooi menuutje samen te stellen, en hierbij best betaalbare wijntjes. Een adresje om te koesteren ....

5 december 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening maar enkele tafels maar dat maakt het juist aangenaam en knus zeker voor herhaling vatbaar

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds een heel seizoensgebonden suggestiekaart met meer keuze dan je opkan... En lekker, en rustig, en eerlijke bediening.

15 oktober 2017 beoordeeld

Gezellig en heel lekker tafelen in je huiskamer met een kok op de achtergrond en een lieve mevrouw die alles met de glimlach serveert. Wat wil een mens nog meer? Oh ja ik weet het, die meneer en mevrouw mee naar huis nemen...

Reizigers die LUDWIG bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

Erps-Kwerps, Vlaams-Brabant

In LUDWIG geweest? Deel je ervaringen!