“Lekker geluncht in een mooi kader”
Beoordeling van Sel Gris

Sel Gris
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Dessert in Knokke-Heist
Keukens: Belgisch, Frans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening was aangenaam en vlot. De lunchmenu met aangepaste wijnen was een echte aanrader! van de smaakvolle amuses tot de overvloed aan versnaperingen heerlijk genoten van spijs en drank ! Een aanrader en zeker eentje om terug te doen !!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte zaak. Formele doch heel vriendelijke bediening. Relatief kleine porties. Dit wordt echter ruim gecompenseerd door een resem (6!) hapjes + 6 voor- en na desserts.
1 hapje op basis van gerookte vis vonden wij persoonlijk te zout. 1 deeltje van het dessert op basis van dragon en pompelmoes te bitter. Deze opmerking doet echter geen afbreuk aan het totaal plaatje. Verrassende wijnen. Dat de chef de moeite doet om even aan alle tafels langs te gaan, wordt zeker geapprecieerd. Een aanrader.

27 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier zalig gegeten,verfijnde gerchten.Het was een ontdekking. De borden waren schilderijen.,zeer mooi.
We hebben er van genoten.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor ons niet de eerste keer dat we daar gingen eten. Wat een geweldig restaurant is dit!! Een echt culinair orgasme! Zelf als je voordien laat weten dat er iemand verjaart, dan zorgen ze voor een verrassing

22 mei 2018 beoordeeld

We zijn juist thuis na een super lunchmenu in Sel gris....de zaak zat quasi vol op een doordeweekse dinsdagmiddag...we hadden gereserveerd via een aanbieding op Diningcity en genoten dus van een aangepast menu aan een aangepaste prijs. Alle gerechten werden zeer mooi gepresenteerd en smaakten erg lekker! We hebben al vaak foie gras ge-eten maar nog nooit zo lekker als hier! Wij keren zeker terug!

Reizigers die Sel Gris bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke, Knokke-Heist

In Sel Gris geweest? Deel je ervaringen!