“Verjaardag”

Keukens: Belgisch, Frans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor ons niet de eerste keer dat we daar gingen eten. Wat een geweldig restaurant is dit!! Een echt culinair orgasme! Zelf als je voordien laat weten dat er iemand verjaart, dan zorgen ze voor een verrassing

Datum van bezoek: augustus 2017

22 mei 2018 beoordeeld

We zijn juist thuis na een super lunchmenu in Sel gris....de zaak zat quasi vol op een doordeweekse dinsdagmiddag...we hadden gereserveerd via een aanbieding op Diningcity en genoten dus van een aangepast menu aan een aangepaste prijs. Alle gerechten werden zeer mooi gepresenteerd en smaakten erg lekker! We hebben al vaak foie gras ge-eten maar nog nooit zo lekker als hier! Wij keren zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren opnieuw een magische avond beleefd. Een prachtig perfect menu, fantastische service, alles tot in de puntjes verzorgd zoals altijd ! Proficiat

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld

Gedrilde service Charme ontbreekt Zeer kleine porties Zeer veel hapjes als tussendoortjes Smaken in harmonie Zeer veel aandacht voor het oog

Datum van bezoek: april 2018
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst waren er een vijftal heerlijke aperitiefhapjes.
We kozen voor het 4 gangenmenu met wijn (117 €) pp.
De porties waren ongeveer dezelfde maat als de hapjes.
Daar we nog honger hadden namen we kaas i.p.v. dessert.
Een heerlijke kaasschotel maar supplement van 36€ voor 2.
We hebben zeer lekker geproefd en gingen met honger naar huis. Totaal van de rekening : 300 €

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Sel Gris bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Sel Gris geweest? Deel je ervaringen!