“Top avond!”
Beoordeling van Brasserie Couteau

Brasserie Couteau
Geclassificeerd als nr. 10 van 265 Restaurants in Knokke-Heist
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vlotte bediening, vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, prijs kwaliteit = zeker niet duur & ons hondje is met open armen ontvangen Een echte aanrader aan de zeedijk!

Datum van bezoek: juni 2021

6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede ontvangst. Vriendelijke en snelle service! Aangenaam zitten. Proper sanitair. Zeer lekker gegeten! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2021
28 september 2020 beoordeeld

Een heerlijke lunch gegeten bestaande uit scampi's geserveerd met een overheerlijke puree. De vriendelijke bediening was inclusief!

Datum van bezoek: september 2020
21 september 2020 beoordeeld

Verschillende malen geweest...lekker gegeten...allemaal vers daarom waarschijnlijk een kleine kaart..vriendelijk personeel en de eigenaar loopt rond in de zaak om bij de mensen aan tafel al eens een babbeltje te slaan.. prijsklasse €€€

Datum van bezoek: september 2020
24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, zeer mooie menukaart, goede/ originele keuken, verse producten. Maar vandaag hadden we pech, want de eigenaar werd zeer ongeduldig en cynisch omdat we niet hadden gelezen dat je max 4 gerechten per tafel mocht bestellen. Met 8 personen kun je dus best 2 tafels nemen :-).

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Brasserie Couteau bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

In Brasserie Couteau geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.