“Still the best”

Geclassificeerd als nr. 10 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
1 september 2018 beoordeeld

Deze zomer weer 4 keer bij de Kruier gaan eten en steeds consistente hoge kwaliteit: heerlijke gerechten, aangenaam kader, zeer vriendelijk personeel en correcte prijzen. het blijft onze favoriet in Knokke en omgeving

26 augustus 2018 beoordeeld

Mooi kader, rustig gelegen en een lekkere keuken en heel lieve en vlotte bediening.
Alles wat op de kaart staat is zeer lekker. Vandaag was er een suggestie van tarbot: HEERLIJK....... Sinds heel lang geen zo lekkere tarbot gehad!! Proficiat!

8 augustus 2018 beoordeeld

mooi weer,leuke ontvangst en zeer goede en vlotte bediening.verse en lekkere bereidingen,wel aan de dure kant.mooie wijnkaart waar de topwijnen wel meevallen in prijs.aanrader.

8 augustus 2018 beoordeeld

Goede klassiekke keuken .mooie setting en mogelijkheid tot buiten eten .goed wijnaanbod aan korrekte prijzen

iets hogere prijsklasse .

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit tof restaurant nog eens bezocht met familie. Het bleek een uitstekende keuze. Gelegen in het landelijke gedeelte van Knokke-Heist (Ramskapelle) genoten wij van de rust op het mooi terras aan de voet van de prachtig gerestaureerde molen. Ook onze gerechten (oa vitello tonata, carpaccio, gegrilde kreeft, tongfilets, langoustines, Heresford steak, enz) konden onze algemene appreciatie wegdragen. Een vriendelijke bediening maakte onze zonnige lunch compleet. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die De Kruier bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In De Kruier geweest? Deel je ervaringen!