“Gezellig, rustige ligging én lekker”
Beoordeling van De Kruier

De Kruier
Geclassificeerd als nr. 10 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit tof restaurant nog eens bezocht met familie. Het bleek een uitstekende keuze. Gelegen in het landelijke gedeelte van Knokke-Heist (Ramskapelle) genoten wij van de rust op het mooi terras aan de voet van de prachtig gerestaureerde molen. Ook onze gerechten (oa vitello tonata, carpaccio, gegrilde kreeft, tongfilets, langoustines, Heresford steak, enz) konden onze algemene appreciatie wegdragen. Een vriendelijke bediening maakte onze zonnige lunch compleet. Zeker voor herhaling vatbaar.

4 augustus 2018 beoordeeld

Het eerste wat opvalt is de gezellige tuin en het mooie terras naast de windmolen, bij dit mooie weer een pluspunt om te tafelen. Je wordt snel en correct ontvangen en naar je plaats geleid waar je na de kaart en brood en boter ook een bordje krijgt met zeer lekkere gedroogde rauwe ham. De kaart is beperkt en niet zo goedkoop maar wat er op je bord komt, is dan wel echt lekker. De rundstartaar (€18) was perfect gekruid en de zeetong (€45 suggestie van de dag) overheerlijk, je kan je gerecht verder aanvullen naar keuze met groenten, saus, frietjes, ... Naast een uitgebreide wijnkaart waren er ook enkele lekkere bieren in aanbieding. De bediening was vlot en vriendelijk. Een aanrader na een drukke dag aan de kust.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even buiten de drukte van Knokke ligt dit zeer aangenaam restaurant. We hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten, met verse producten en een vlotte bediening. De kreeft was absoluut een aanrader! Ook gezellig interieur en leuk zicht op de tuin. We gaan zeker nog eens terug.

29 juli 2018 beoordeeld

Zeer mooie ligging in een klein polderdorpje naast een molen. Mooie tuin en terras. Gezellig interieur. De bediening is vlot en vriendelijk. Er wordt gewerkt met top producten. Niet goedkoop maar wel zijn geld waard.

13 juli 2018 beoordeeld

Gezellig interieur, vriendelijke bediening. Formule met aparte keuze garnituur is een pluspunt. Lekker, wel prijzig.

Reizigers die De Kruier bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In De Kruier geweest? Deel je ervaringen!