“Leuke verrassing”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten
Zeer vlotte en vriendelijke bediening
Zowel vlees als visgerechten super
Wij komen zeker terug

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en gezellig restaurant naast een magnifieke windmolen.Zeer sympathieke en service gerichte bediening.Zeer lekker gegeten.

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Mooie ambiance vriendelijk personeel een feest. Goede prijs kwaliteit verhouding.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige zaterdag met 7 pers in dit restaurant gegeten , was daar zeer druk en veel lawaai , de mensen zitten daar dicht op elkaar. Ze doen er ook meerdere shiften , ik begrijp deze mensen dan ook maar half. Want je maakt altijd keuzes je gaat voor kwaliteit of voor kwantiteit. De apero namen we in het aparte lokaal , de alcohol vrije cocktail Kan ik van ganser harte aanbevelen maar 11 euro voor een klein glas is wel aan de dure kant maar wel lekker. Het eten was divers er waren er die kreeft aten tot hun grote tevredenheid de vlees eters , cote a l’os voor drie en een americain die hadden het ook naar hun zin want meer dan voldoende en goede kwaliteit. Mijn asperges a la flamande waren plat gekookt en draderig , deze mooie groente niet waardig . Ze zijn hier niet echt met vegetariërs bezig, had ik vroeger al gemerkt maar hoopte op vooruitgang niet dus, we hebben het doorgegeven aan de bediening zonder gevolg. De desserts mochten er zijn stuk voor stuk lekker.we sloten af met Irish koffie en thee die wat dunnetjes was zowel voor de munt als de vruchten thee. Het is wat het was, geen restaurant voor mij dus, maar de vlees etende mens en de vis is ok . Voor mij ook wat te luidruchtig,en te druk .

7 mei 2018 beoordeeld

De plek is prachtig, de inrichting ook (alleen de stoelen zitten wat minder lekker, maar staan wel weer erg mooi).
De bediening is super vriendelijk.

Het eten is werkelijk fantastisch. Wij hadden van alle voorgerechten wat genomen. Tonijntartaar is formidabel en de carpaccio ook.
Daarna de asperges met zalm en mousseline ook geweldig. De tarbot van onze tafelgenoot was ook geweldig.
De kinderen hebben genoten van de slibtong en de filet pur.

Een aanrader net buiten Knokke!

Reizigers die De Kruier bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In De Kruier geweest? Deel je ervaringen!