“Dit was echt top!”

La Croisette
Geclassificeerd als nr. 33 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
Keukens: Frans
1 juni 2018 beoordeeld

Topervaring! Zeer verfijnd eten, zeer lekkere huiswijnen, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, super vriendelijke bediening, tafels eerbiedigen privacy.
Meer dan voor herhaling vatbaar!!!

2 april 2018 beoordeeld

Een goeie burgerkeuken met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Bediening, soms ondanks drukte altijd voornaam en vriendelijk. Hier kom je graag terug!

21 januari 2018 beoordeeld

Over de jaren heen is dit een restaurant waar we graag terugkeren: lekkere keuken, vriendelijke bediening en gezellig tafelen voor een erg redelijke prijs.

8 november 2017 beoordeeld

Klassieke Franse keuken, lekker zonder meer. Ik was zeer tevreden over de bestelde bijna filet. Zacht, mals, sappig en juist gegaard. Mijn ega was iets mnider tevreden over haar wildschotel, maar toch aanvaardbaar.
Op het Van Bunnenplein is het wat mij betreft kiezen
tussen La Croisette en Alexandra..

7 oktober 2017 beoordeeld

Al enkele keren gaan eten en steeds een fijn menu. Zeker prijs kwaliteit
Goed onthaal en bediening.
Aanrader.

Reizigers die La Croisette bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

In La Croisette geweest? Deel je ervaringen!