“Een meer dan geslaagd huwelijksfeest - een absolute aanrader”
Beoordeling van Ter Mude

Ter Mude
Geclassificeerd als nr. 37 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant met feestzaal waarin u hartelijk onthaald wordt door familie Van den Broucke. Ze vormen al meer dan 50 jaar de basis van een gerenommeerde zaak.
30 mei 2018 beoordeeld

Het huwelijksfeest van onze dochter was een absoluut geslaagd feest !
Prachtige locatie , de tuinen en terrassen vormden een prachtig decor .
De zeer professionele organisatie en het zeer attente en vriendelijke personeel mogen wij zeker niet vergeten .
De receptie en het diner waren van zeer hoogstaande kwaliteit , waar het werkelijk niemand aan iets ontbrak !
Proficiat en hartelijk dank aan het ganse team !!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevarieerde kaart met voor elk wat wils. Verse friet ! Waar vind je dat nog ? Korrekte bediening met Kostas als vriendelijkste kelner ter wereld.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. Iedereen is hier zeer gemotiveerd. Propere toiletten en lekker van eten.

2 april 2018 beoordeeld

Gezellig restaurant met een goede bediening maar vooral lekker eten. Ook het tea room aanbod is er heerlij, bij mooi weer kun je er ook buiten zitten. Prachtige tuin en speeltuigen voor de kinderen.

28 januari 2018 beoordeeld

Veel over dit restaurant valt er niet te schrijven want het is zeer goed.

De bediening is geweldig en zeer snel en vooral zeer beleeft.

De gerechten zoals de bouillabaisse als voorgerecht uiterst lekker, vlees en vis top !

Het enig minpuntje vond ik de croquetten die waren niks gekruid en hadden dus geen tot weinig smaak, dit kan natuurlijk toeval zijn !

Het is een restaurant om in onze agenda te schrijven !

Reizigers die Ter Mude bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke, Knokke-Heist

In Ter Mude geweest? Deel je ervaringen!