Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 167
Vio.comUS$ 167
eDreamsUS$ 167
EtripUS$ 167
Agoda.comUS$ 167
TripadvisorUS$ 167
Beoordeeld op 27 september 2021

We verbleven er 1 nacht en namen er ook het avondmaal.
De kamer zelf was niet slecht, het bed prima.
Badkamer ouderwets met bad en sproeier aan de muur als zogezegde douche. Wc vlak naast bad!
Kamersleutel was gewone binnendeursleutel.
Het ontbijt was prima en vrij uitgebreid.
Personeel vriendelijk maar niet allen genoeg onderlegd.
Avondmaal duur maar slechts gewoontjes qua kwaliteit en finesse.
Bovendien bleek bij thuiskomst dat er ook nog twee items (ter waarde van 30 euro) ten onrechte werden aangerekend.
Nee, deze vergane glorie is zijn 4-sterren status echt niet waard.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Goede ligging van het hotel als uitvalsbasis, aan redelijk drukke straat, vlakbij toegangsweg naar het Zwin. Het hotel is verouderd en is toe aan een volledige renovatie, is waarschijnlijk een vergane glorie. De kamer die wij geboekt hadden voldeed niet aan onze verwachtingen : een familiekamer met een expliciete vraag om een derde bed voor volwassenen te voorzien (indicatie bij TUI is : kamer tot 4 personen), dit was er niet, maar wel een tweepersoonsbed én een (voor ons te klein) stapelbed voor (kleine) kinderen opgesteld in een donkere en kleine nis. Tweepersoonsbed was goed, alle deuren dienen dringend vervangen te worden (bijvoorbeeld de deur van de badkamer, die naast het tweepersoonsbed aanwezig is, maakt zo veel lawaai via de scharnieren dat we deze tijdens de nacht open lieten omdat de anderen er anders door gewekt werden), slecht te bedienen en versleten toegangsslot (te openen met gewone sleutel, dat kom je bijna nergens meer tegen, maar dus helemaal versleten volgens ons), kleine badkamer die vernieuwd zou moeten worden, kleine ramen die zicht gaven op de straatkant maar waarvan de gordijnen niet volledig konden geopend worden (dus snel donkere omgeving), geen mechanische verluchting noch airco aanwezig, twee versleten zetels aanwezig, algemeen te kleine kamer voor 4 personen (zelfs met kleine kinderen). Er is met andere woorden véél beter te vinden op de markt voor de prijs die wij betaald hebben via TUI. Wel positief, maar ook duur (55€ per persoon extra), in halfpension : lekker drie-gangen menu inclusief water, frisdrank en lekkere witte huiswijn. En ook zeer positief : het personeel aan het onthaal én in het restaurant. Slotsom : niet voor herhaling vatbaar voor wat ons betreft en zouden wij niet aanraden.

Kamertip: vraag voor grote kinderen zeker een gewoon bed
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Ik boekte één nacht in een SUPERIOR kamer die er prachtig uitzag aan 200 euro via BOOKING.COM. Aangekomen laat in de namiddag kregen we kamer 33 , op de 2de verdieping. De kamer was totaal anders dan op de foto's. Warm, kleiner, de tv werkte niet. Badkamer vernieuwd maar basis.
Het hotel zou mits grondige renovatie nog wel terug mooi kunnen worden, maar we zijn erg teleurgesteld dat bij onze vraag er geen gehoor is gegeven (klacht via Booking.com).
Het ontbijt was wel goed en uitgebreid. Het zwembad leek verwaarloosd, zou ook wat mooier kunnen gemaakt worden. De ontvangst aan het loket was basic, droog, niet echt vriendelijk.
Als je na 2 jaar erg uitkijkt naar een nachtje aan zee, is dit echt een domper.

Kamertip: Direct reageren als je een low budget kamer krijgt ipv een SUPERIOR LUXE kamer !
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021

mooi hotel, mooie nette kamer. Het ontbijt was voldoende maar basic. Het personeel is vriendelijk.
In het bad mag wel een anti-slip matje gelegd worden. Nu is het gevaarlijk in- en uitstappen uit het bad. Nog beter was een douche ipv een bad.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Hotel is gelegen in rustig gedeelte van Knokke, nabij Het Zwin. Mooie tuin aan het hotel. Parking lijkt meer op het spelletje "Rush hour", niet georganiseerd. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten lekker en verzorgd. Kamers aan vernieuwing toe. Goede uitvalsbasis om omgeving van Knokke te verkennen.

Datum van verblijf: juli 2021