Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 167
Vio.comUS$ 167
eDreamsUS$ 167
EtripUS$ 167
Agoda.comUS$ 167
TripadvisorUS$ 167
Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Hotel is gelegen in rustig gedeelte van Knokke, nabij Het Zwin. Mooie tuin aan het hotel. Parking lijkt meer op het spelletje "Rush hour", niet georganiseerd. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten lekker en verzorgd. Kamers aan vernieuwing toe. Goede uitvalsbasis om omgeving van Knokke te verkennen.

Beoordeeld op 31 juli 2021 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft geen 4 ster statis! De gewoon kamers zijn niet van deze tijd en zou niet verhuurd mogen worden totdat zij gerenoveerd zijn
Vies smoezelig tapijt en onafgewerkte muren , heel warm en geen airco dit verwacht je niet in een plaats als Knokke
De personeel wel vriendelijk maar deze hotel is dringend aan een total makeover toe

Kamertip: Vermijd de gewoon kamers
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 juli 2021

Erg genoten van midweek in dit Klasse hotel. 2de keer dat ik hier kom dit jaar. Erg vriendelijk personeel, mooie propere kamer en 's avonds culinaire menu. Echt genieten. Chapeau voor de uitbaters. Kom zeker nog terug.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 juli 2021

Bij aankomst begon het al, een begroeting was te veel en een vraag voor hulp met de bagage omdat ik alleen met mijn dochter kwam, was blijkbaar ‘not done’. Een rondleiding of uitleg was er niet bij. De kamer was nog geen twee sterren waard, geen airco, kapotte gordijnen, geen water op de kamer en alle geluiden van op straat of de andere kamers te horen. Het restaurant was enorm duur. Personeel in het restaurant was wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Beoordeeld op 25 juli 2021

Geprivatiseerde zwembad, lekker eten en heel vriendelijke personeel. Ik heb dit hotel al aan familie aanbevolen en zij waren ook heel tevreden met het service en hun verblijf.
Wij hebben onze volgende vakantie in dit hotel al geboekt.

Datum van verblijf: juni 2021