Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Booking.comUS$ 200
Vio.comUS$ 200
eDreamsUS$ 200
Agoda.comUS$ 338
TripadvisorUS$ 200
StayForLong
Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Kamer 29 in orde. Enkel maar 1 handdoek per dag per persoon. Darm van handsproeier bijna stuk. In douche geen plaats om shampoo op te zetten er was ook geen watstaafje of watje te bespeuren. Die waren er vroeger wel. Ontbijt was perfect! Nice !

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 15 juli 2022

Aangenaam verrast door het vriendelijke personeel, de ruime en nette kamer, maar vooral het grote terras zonder lawaai of inkijk. Temidden van de shoppingroute en vele restaurantjes. Daar nog een privé parking bovenop, alles wat we wensten. Een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 13 juni 2022 via mobiele applicatie

Hotel Lugano is zeer goed gelegen, de kamers (standard kamer) zijn klein maar van alle comfort voorzien. Minpuntje als je met het raam open slaapt is de muziek van het restaurant La Terrasse du Zoute (begint om 6h15 en eindigt om 23u30) wel storend. Het ontbijt is heerlijk, ruime keuze en zeer vriendelijke service. Het is er gezellig en het personeel is vriendelijk. Wij hadden een aangenaam verblijf.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 4 april 2022 via mobiele applicatie

Klassiek hotel op een toplocatie. Je ziet dat dit hotel eigendom is van een familie die de zaak goed in handen heeft. Zeer goede sfeer en fantastische service. Uitzonderlijk propere kamers. Ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker. Een aanrader!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 13 maart 2022

Super locatie vlak bij het strand en de winkels, parking bij het hotel, zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, zeer vriendelijke en behulpzame dames aan het onthaal.

Een minpunt aan dit hotel was de kamer. De superior room voldeed niet aan de verwachtingen : verouderd en niet gezellig ingericht. Echt wel aan vernieuwing toe.

De rest van het hotel (ontbijtruimte, restaurant, terras) is zeer mooi en het is er aangenaam vertoeven.

Datum van verblijf: maart 2022