Beoordeeld op 13 augustus 2020

Spijtig de raam in de kamer te klein
Het gebabbel van de mensen s avonds in restaurant aan de tuin
Iedereen was heel vriendelijk en service was heel goed.
De handdoeken voor het strand zijn aan vervanging toe

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Hier heerlijke tapas gegeten op een fijn terras midden in het centrum. Prijzen waren hoger dan normaal maar dat was overal in Knokke. De uitstraling is heel klassiek, dus prima als je dat zoekt. Wij hebben hier niet geslapen.

Kamertip: Wij hebben hier alleen de lunch gebruikt
Beoordeeld op 9 juli 2020

Kamer ondermaats,aftands,onfris,douche erbarmelijk. Veel geluidsoverlast : alle geluiden van de kamers ernaast,boven, de gang, buiten,... dringend beter isoleren en geluidsdichte ramen plaatsen. Ontbijt niet inbegrepen. Hiervan niet op de hoogte gebracht. Ook al vragen wij bij inchecken wanneer is ontbijt. Dus de gelegenheid was er zeker.
Personeel heel vriendelijk! Lekker gegeten in het restaurant !

Beoordeeld op 6 juli 2020

Kamers ondermaats voor de prijs. Douche erbarmelijk. Heel veel lawaai. Dringend iets doen aan isolatie en ramen die geluiddicht zijn.
Ontbijt niet inbegrepen voor een prijs van 227.00 per nacht is een schande. Niet echt proper te noemen.
La terrasse du Zoute was wel een aanrader om te dineren.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Reeds voor de 10de keer daar geweest, en zoals altijd alles TOP !!
(Kamers , ontbijt, personeel, ontvangst enz.)
Zomer of winter maakt niet uit het blijft even goed
Doe zo voort !
Tot snel