Beoordeeld op 27 juni 2019

vriendelijk gezellig hotel lekker ontbijt tof terras op wandelafstand van zeedijk en restaurants.:-) kleine maar rustige kamer met ruime badkamer en toilet,ietwat verouderde kamer maar kwa netheid tip top in orde ook parking mogelijk aan hotel wel wat krap

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 januari 2019

Via de eigen website van het hotel drie overnachtingen met oud en nieuw geboekt! Bij aankomst was het hotel gesloten en niemand tel bereikbaar. Later ontkende men dat er een reservering was, ondanks dat ik de bevestiging van de reservering nogmaals per mail aan ze doorstuurde.
Het excuus was dat dit via een reservatieplatform wordt bevestigd.
Na thuiskomst een mail met de vraag hoe ons verblijf is geweest en wederom het excuus dat ze dit niet zelf regelen!

Kamertip: Bij reservering in ieder geval een telefonische bevestiging vragen anno 2019🤔🤔🤔
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Als je hier boekt, moet je een paar zaken in je achterhoofd houden:
- het is geen 5 sterrenhotel
- het is geen groot hotel
Wat krijg je wel?
- Een plaats waar je je hond mee mag nemen
- Een attente manager Gaelle
- prima wifi
- Loopafstand van strand
Waar hebben sommige recensies gelijk? Het hotel is enigszins gedateerd en niet super ruim van opzet, maar het geeft een beetje een oud engelse sfeer. De familiekamers zijn helemaal niet slecht. Houd echter rekening er mee dat baby niet mee op een tweepersoonskamer mogen en er dus dan een familiekamer geboekt dient te worden. Het ontbijt is prima, alleen ook hier, als het druk is, is er weinig ruimte. Grootste minpunt vonden wij dat het er erg warm was. Maar de sfeer is prima en ondanks dat het volzet was hebben wij geen geluidsoverlast ervaren. Parkeren is inderdaad wel een dingetje. Best een kleine wagen meepakken :)

Kamertip: de familiekamer 1 is prima qua ligging
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel is echt ontzettend gedateerd. Enorme geluiden ‘s nachts van koelkast, wc die maar blijft doorspoelen en de hele kamer is donker en ongelooflijk muf. Ook ontbijt is niet goed en niet vers genoeg. Jammer!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 juli 2018

klein hotel in duinbergen op drukke weg, parkeren is schitterend je moet gewoon de boel vastzetten, wil je nog weg kan dat niet meer. de foto's op booking zijn mooi tot je binnengaat. Oud en muf, kamer heel klein, geen airco, je kan het tv programma van de kamer langs je volgen zo dun zijn de muren, en dan het lawaai van de auto's. badkamer kreeg ooit een lik verf. Ontbijt valt wel mee, niet grandioos maar ook niets te kort. enige pluspunt de verantwoordelijke jonge dame is heel vriendelijk. maar we gaan nooit meer...

Kamertip: boek ergens anders
Datum van verblijf: juli 2018