Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima schoon hotel met ruime, eenvoudige kamers op een zeer goede locatie vlak bij het strand. Vriendelijke medewerkers. Het ontbijtbuffet was goed en ruime keuze.

Het is wel even zoeken naar een parkeerplaats maar voor 5 euro parkeer je een hele dag.

Al met al geen luxe hotel maar voor 1 of enkele nachten prima.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 mei 2016

Een aanrader.Personeel heel vriendelijk en gedienstig.uitgebreid ontbijtbuffet met lekkere,verse koffiekoeken en veel vers fruit.Dicht bij de dijk.Mooie gerenoveerde kamers.Sommige met terras.De donker gekleurde handdoeken zijn niet zo vrolijk.

Kamertip: beste uitzicht
  • Verbleef: april 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 14 augustus 2015

We hadden een kamer voor het w-e op het eerste verdiep. Vanaf 's morgens vroeg hoor je de douches en de wc's lopen van alle bovenverdiepen, het is net of je onder een waterval slaapt. Bovendien beginnen ze bij dageraad met de meest luidruchtige stofzuiger ooit de gang te poetsen, ook op zondag. De kamer heeft geen enkele charme en de badkamer is totaal verouderd, met een klein bad en een doucheslang die je zelfs nergens kan ophangen. Het geheel heeft een flinke opknapbeurt nodig. Maar de eigenaars zijn vriendelijk en het ontbijt correct.

Kamertip: Misschien zijn de kamers op de bovenste verdiepen rustiger.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 mei 2015 via mobiele applicatie

Ben hier voor mijn werk dit is een prima hotel in een rustige buurt. zeer mooie wijk dichtbij de zee
Iets voor de echte genieters
Ik zou hier zo weer naar toe gaan ontbijt is superzeker in de zomer is dit een goede bestemming om lekker te eten en bij te komen.

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 februari 2015 via mobiele applicatie

Bij onze aankomst een zeer vriendelijke ontvangst en voldoende uitleg en informatie die nuttig is tijdens de duur van het verblijf over het hotel zelf en de activiteiten in de omgeving. Grote ruime en propere kamer. Goed bed. De badkamer is helaas zeer klein en kan absoluut een opfrissertje gebruiken. In het restaurant is het eten ok, gewoon maar toch goed. De service is uitstekend en zeer vriendelijke bediening. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en zeer lekker. Groot assortiment aan broodsoorten en koeken. Ook voldoende keuze beleg. Prijs kwaliteit is ook ok.

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner