Beoordeeld op 5 mei 2015 via mobiele applicatie

Ben hier voor mijn werk dit is een prima hotel in een rustige buurt. zeer mooie wijk dichtbij de zee
Iets voor de echte genieters
Ik zou hier zo weer naar toe gaan ontbijt is superzeker in de zomer is dit een goede bestemming om lekker te eten en bij te komen.

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 februari 2015 via mobiele applicatie

Bij onze aankomst een zeer vriendelijke ontvangst en voldoende uitleg en informatie die nuttig is tijdens de duur van het verblijf over het hotel zelf en de activiteiten in de omgeving. Grote ruime en propere kamer. Goed bed. De badkamer is helaas zeer klein en kan absoluut een opfrissertje gebruiken. In het restaurant is het eten ok, gewoon maar toch goed. De service is uitstekend en zeer vriendelijke bediening. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en zeer lekker. Groot assortiment aan broodsoorten en koeken. Ook voldoende keuze beleg. Prijs kwaliteit is ook ok.

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 januari 2015

Eindjaar en Nieuwjaar overnacht in hotel Lido in Knokke. Op de site zag het er allemaal veelbelovend uit maar in het echt viel dit toch wel wat tegen. Ontvangst was eerder koel, lift naar de kamer voor amper 2 personen of 1 persoon met koffer. Hal boven tamelijk troosteloos en donker. Kamer viel wel mee qua grootte en opbergruimte maar badkamer was piepklein. Juist plaats voor bad, pompbak en wc en daartussen juist ruimte voor 1 persoon om te staan. Geen licht boven de pompbak wat heel onhandig is als je je als vrouw wil opmaken. Vloer in de badkamer zag er niet proper uit door de vele zwarte krassen op die witte vloer. Vanop het toilet zag je ook stofhoopjes in de hoeken onder de pompbak. Wel prima bed en goed ontbijt. Afrekening verliep ook weer tamelijke koel. Op nieuwjaarsdag zat er wel een superlieve vriendelijke dame aan het onthaal!

Kamertip: Kamers aan de voorzijde zagen er groter uit.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 14 september 2014

Rustig gelegen hotel. Dichtbij strand en zee.
Mooie kamer en goed bed.
Vriendelijk personeel. Verzorgd ontbijt. Privéparking tegen betaling. Fietsen ter beschikking , eigen fietsen kunnen 'nachts in afgesloten garage.
Aanrader voor weekendje aan zee.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 juni 2014

Hotel Lido is een zeer kleinschalig hotel. Zo gezellig heb ik in heel mijn leven nog niet ontbeten. Er was keuze in overvloed en voor de erg lekkere koffie werd je bediend aan tafel. Een heel grote kan voor 2 personen, dus niet aanschuiven aan de automaat. En je kreeg nog extra koffie als je wou. Bovendien was het ontbijt in een heldere en luchtige ruimte. Je kon ontbijten tot half elf, zodat er nooit meer dan 14 mensen in de ontbijtruimte waren. De kamers waren héél mooi, met flatscreen, wel een kleine badkamer en geen frigo, maar zonder gaat ook. 's Nachts was er nergens lawaai te horen.

Daar we enkel kamer + ontbijt hadden, gingen we meestal iets eten in 'hartje van Knokke, het kleine restaurant waar we ook met vrienden aten. Donderdagavond zijn we om 21:20 nog naar het strand geweest voor de zonsondergang, maar dat was eigenlijk een half uurtje te vroeg.
Het personeel van het hotel is SUPER vriendelijk en het inchecken gebeurde razendsnel. Airco ontbrak, maar voor de prijs die we betaalden is dat normaal.

Kamertip: Neem een kamer die niet bij de lift is gelegen.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner