Gratis annuleren tot 10-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 09-12-22
Priceline
Gratis annuleren tot 09-12-22
Hotels.comUS$ 347
TravelocityUS$ 347
Orbitz.comUS$ 347
Beoordeeld op 8 december 2019

Kamers wel goed maar zeker geen 4 sterren. Er is maar 1 wasbak in de douche en het licht bedienen vereist een studie. Bij het ontbijt loopt veel personeel maar die zijn vooral druk met elkaar. We hadden eten gehaald en er werd op zeer onvriendelijke wijze gezegd dat we daar niet mochten gaan zitten terwijl er geen bordje ‘gereserveerd’ stond en er veel tafels vrij waren....

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 18 november 2019

Aperitief op het terras was een tegenvaller! Gin Fizz was zo zuur en niet te genieten. Bediening weigerde het aperitief op de rekening van het restaurant te plaatsen en moest direct betaald worden. In bistro 160 verliep alles prima: - heel nette bediening - lekkere voor- hoofdspijs en dessert maar wel dure prijzen! 6 oesters aan 40 € is niet goedkoop.
Toch genoten van onze zondag middag.

Datum van verblijf: november 2019
Marie-LaureDV, Guest Relations Manager van La Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2019

Beste Marc G,

Hartelijk bedankt om even de tijd te hebben genomen om uw beoordeling met ons te delen.
Wij verheugen ons te mogen lezen dat uw ervaring met onze bistro160 zo goed verlopen is.
Het spijt ons oprecht dat het apero moment niet zo vlot verlopen is. Het is inderdaad zo dat rekening niet kunnen overgezet worden van één departement naar het andere, dit is wellicht een goede punt voor ons om aan te werken.
Wij hopen u toch terug te mogen verwelkomen voor een mooie zondag lunch/diner.

Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Ontbijt ok voor drie sterren all in hotel, zeer ondermaats voor deze sterren en deze prijs... geboekte kamers gekend dus voldoende personeel makkelijk te voorzien ...lange wachttijden, lege bufetten... vieze tafels... schandalig hoge prijs voor deze service... nooit meegemaakt...kleine goedkope b&b vele meer waard... wij betalen voor luxe ... niet voor aanschuiven voor lege bufetten ... blijkbaar kunnen speciale gasten wel ontbijt tafel reserveren... hoge prijs zeker niet waard

Beste nvlaet,

Hartelijk bedankt om even de tijd te hebben genomen en uw beoordeling met ons te delen.
Het spijt ons te moeten vernemen dat uw ervaring bij ons als negatief werd bevonden.
Uw opmerkingen zijn zeker terecht en worden ook door onze directie zeer serieus genomen.
Bedankt om ons te wijzen op deze absolute werkpunten en graag wensen wij ons nogmaals oprecht te excuseren voor deze niet al te positieve ervaring.
Wij hopen u toch terug te mogen verwelkomen bij ons en vooral te mogen aantonen van enige verbeteringen.

Beoordeeld op 2 november 2019

Prachtig hotel, prachtige locatie, mooi restaurant, goede kaart maar service was ramp.
Chef(in) zeer vriendelijk en behulpzaam maar we moesten telkens aan de kassa gaan bestellen of 15 minuten wachten voor we iets konden bestellen, we bestelden enkel hoofdgerechten en het duurde ongeveer 70 minuten voor we die geserveerd kregen, de 3 steaks waren dan nog niet voldoende warm en we hebben ze moeten terugsturen, intussen hadden we al 3 mandjes brood gegeten. Weet niet wat heir fout ging maar zoiets kan niet in een hotel van dit niveau, zeer spijtig.

Beoordeeld op 6 september 2019

Ontvangst was ok, de kamer keek uit op een bouwwerf (al kan het hotel daar natuurlijk niet aan doen), maar voor € 359 per nacht was het meer ook wel leuk geweest. Gebruikte slippers stonden nog onder het badkamermeubel en een flesje water met sigarettenpeuken van de vorige bezoekers stond nog op het terras. Echt hygiënisch vond ik dit niet, want dan twijfel je meteen ook aan het verdere onderhoud. En zoals eerder gelezen op deze beoordelingen, kamer niet meer fris en nieuw. Te duur voor wat het was.

Datum van verblijf: september 2019

Beste AKtje1977,

Hartelijk dank om even de tijd te hebben genomen en uw ervaring met ons te delen.
Het spijt ons te moeten vernemen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed.
Wat u ons vertelt over de achtergelaten items kan zeker niet , wij vinden dit ook erg verontrustend en hebben ook de nodige maatregelen samen met onze gouvernante getroffen.
Wij hopen dat u hieromtrent ook meteen onze receptie of housekeeping hebt kunnen aanspreken.
Graag wensen wij ons oprecht te excuseren voor de ongemakken die dit met zich meebracht en ook bedanken wij u om ons hierop te wijzen.
Wij hopen u desondanks deze eerder negatieve ervaring toch terug mogen verwelkomen en vooral u te mogen aantonen dat er verbeteringen zijn toegepast.