Gratis annuleren tot 10-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 09-12-22
Priceline
Gratis annuleren tot 09-12-22
Hotels.comUS$ 347
TravelocityUS$ 347
Orbitz.comUS$ 347
Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Ontbijt ok voor drie sterren all in hotel, zeer ondermaats voor deze sterren en deze prijs... geboekte kamers gekend dus voldoende personeel makkelijk te voorzien ...lange wachttijden, lege bufetten... vieze tafels... schandalig hoge prijs voor deze service... nooit meegemaakt...kleine goedkope b&b vele meer waard... wij betalen voor luxe ... niet voor aanschuiven voor lege bufetten ... blijkbaar kunnen speciale gasten wel ontbijt tafel reserveren... hoge prijs zeker niet waard

Datum van verblijf: november 2019
Marie-LaureDV, Guest Relations Manager van La Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2019

Beste nvlaet,

Hartelijk bedankt om even de tijd te hebben genomen en uw beoordeling met ons te delen.
Het spijt ons te moeten vernemen dat uw ervaring bij ons als negatief werd bevonden.
Uw opmerkingen zijn zeker terecht en worden ook door onze directie zeer serieus genomen.
Bedankt om ons te wijzen op deze absolute werkpunten en graag wensen wij ons nogmaals oprecht te excuseren voor deze niet al te positieve ervaring.
Wij hopen u toch terug te mogen verwelkomen bij ons en vooral te mogen aantonen van enige verbeteringen.

Beoordeeld op 2 november 2019

Prachtig hotel, prachtige locatie, mooi restaurant, goede kaart maar service was ramp.
Chef(in) zeer vriendelijk en behulpzaam maar we moesten telkens aan de kassa gaan bestellen of 15 minuten wachten voor we iets konden bestellen, we bestelden enkel hoofdgerechten en het duurde ongeveer 70 minuten voor we die geserveerd kregen, de 3 steaks waren dan nog niet voldoende warm en we hebben ze moeten terugsturen, intussen hadden we al 3 mandjes brood gegeten. Weet niet wat heir fout ging maar zoiets kan niet in een hotel van dit niveau, zeer spijtig.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Ontvangst was ok, de kamer keek uit op een bouwwerf (al kan het hotel daar natuurlijk niet aan doen), maar voor € 359 per nacht was het meer ook wel leuk geweest. Gebruikte slippers stonden nog onder het badkamermeubel en een flesje water met sigarettenpeuken van de vorige bezoekers stond nog op het terras. Echt hygiënisch vond ik dit niet, want dan twijfel je meteen ook aan het verdere onderhoud. En zoals eerder gelezen op deze beoordelingen, kamer niet meer fris en nieuw. Te duur voor wat het was.

Datum van verblijf: september 2019

Beste AKtje1977,

Hartelijk dank om even de tijd te hebben genomen en uw ervaring met ons te delen.
Het spijt ons te moeten vernemen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed.
Wat u ons vertelt over de achtergelaten items kan zeker niet , wij vinden dit ook erg verontrustend en hebben ook de nodige maatregelen samen met onze gouvernante getroffen.
Wij hopen dat u hieromtrent ook meteen onze receptie of housekeeping hebt kunnen aanspreken.
Graag wensen wij ons oprecht te excuseren voor de ongemakken die dit met zich meebracht en ook bedanken wij u om ons hierop te wijzen.
Wij hopen u desondanks deze eerder negatieve ervaring toch terug mogen verwelkomen en vooral u te mogen aantonen dat er verbeteringen zijn toegepast.

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Zeer en zeer slecht onderhouden hotelkamer en zwembad / sauna. Ik sliep in dit zogenaamde 5 sterren hotel voor 2 nachten. Daar betaalde ik 385 euro voor per nacht zonder ontbijt. Bij aankomst werden wij niet goed ontvangen. Er was niemand die ons kon helpen met de bagage. Het personeel is niet professioneel wat je in een 5 sterren hotel verwacht. De kamer is zeer slecht onderhouden. De kitnaden staan open en zijn bruin. De kamer is zeer amateuristisch afgewerkt. Zie foto’s. De radiator in de badkamer is verroest. Bij het zwembad zag ik nog zoveel slecht onderhouden deurkozijnen en roest op allerlei plekken. Bovendien zaten de deurkozijnen van de sauna vol met schimmel ! Wanneer je 360 euro moet betalen voor een hotel kamer dan verwacht ik veel beter, netter en schoner dan dit. De opzet en design van het hotel zijn prima. De rest is zeer slecht. Al met al vond ik dit een waardeloze ervaring en mijn slechtste 5 sterren hotel uit mijn vakantie carriere. Dit hotel NOOIT meer. De foto’s spreken voor zich.

- slecht personeel
- kamer slecht onderhouden
- badkamer onhygienisch
- bar en restaurant waren leeg
- schimmel deurkozijn sauna

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij komen terug in de rust na een lange wandeling na het Zwin, verzorgde wellness en buiten vertoeven achter de wellness in de zon . Verzorgde kamers . Lekker eten zowel binnen als buiten op terras aan een rustgevend meer en sfeervolle bar.

Datum van verblijf: juni 2019
Marie-LaureDV, Guest Relations Manager van La Reserve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Beste CatharinaVanPut,

Hartelijk bedankt om deze mooie beoordeling met ons te delen.
Wij verheugen ons te mogen lezen dat u hebt genoten van ons hotel en dat u hebt kunnen rusten in onze wellness.
We kijken er alvast naar uit om u nogmaals bij ons te mogen ontvangen.