Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 129
Expedia.comUS$ 129
PricelineUS$ 129
TravelocityUS$ 129
Vio.comUS$ 129
Orbitz.comUS$ 129
Beoordeeld op 13 januari 2021

Perfect onthaal. Mooie kamer en uiterst verzorgd ontgijt. Een aanrader . Het is niet de eerste keer dat ik er kom en telkens is alles ok . Hotel is ook zeer gunstig gelegen . Het ligt kort aan het station en o de Lienslaan tocheen van de voornaamste winkelstraten van Knokke . Prijs kwaliteit top .

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 13 januari 2021

Hotel heeft wellicht al enige ouderdom. Was netjes en verzorgd.
De kamers ook een beetje achterhaald maar niks op aan te merken.
Ontbijt werd op de kamer gebracht. Voldoende en overvloed aan zoet beleg.
Gunstige ligging.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 1 januari 2021

Door plotse ziekte mailden wij het hotel (2x) met de vraag om de datum te kunnen verzetten maar jammer genoeg kregen we geen enkele reactie. Na een jaar keken we erg uit naar ons weekendje weg en hadden we toch enig begrip verwacht...

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 26 september 2020

Is een perfect hotel voor een bezoek aan knokke. Personeel ook zeer vriendelijk. Kamers zijn ruim en proper. Prijs tov kwaliteit is prima.het ligt op de lippenslaan waardoor je overal meteen bent. Super

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

Gunstig gelegen. Zéér vriendelijk personeel. Netjes en prima ontbijt. Prijs/kwaliteit zeker ok. Airco in kamer is zeker meerwaarde.
Een aanrader voor 1 of 2 dagen Knokke . Vlak aan t station en toch geen overlast van Lippenslaan.
Eigenlijk geen negatieve opmerkingen

Datum van verblijf: september 2020