13 mei 2018 beoordeeld

Kleine, nette kamer met alle nodige basiscomfort. Ideaal voor overnachting en ontbijt.
Centraal gelegen in Knokke, dus goede uitvalsbasis voor shopping en culinaire ontdekkingen.
Verhouding prijs/kwaliteit is goed.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 mei 2018 beoordeeld

het hotelpersoneel zeer vriendelijk, prima ontbijt (gebakken eitje ontbrak echter); kamer hopeloos verouderd maar schoon, slechte verlichting, gangen saml en ouderwets; ECHTER wij zaten mogelijk in een ouder gedeelte van het hotel; bar buiten functie; voorgevel rommelig en saai; als architect en vormgever jeukte mijn handen !

Kamertip: opknappen !; nieuwe badkamer, nieuwe kleuren, beter en mooiere verlichting en nieuwe vloerbedekking + betere kussens
Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
25 april 2018 beoordeeld

prima in het algemeen - vernieuwde badkamer met ruime inloopdouche - hygiene in de kamer was perfect - ontbijt ok enkel de machine-koffie bij het ontbijt niet zo denderend, personeel is uitermate vriendelijk

Kamertip: meubilair misschien wat oubollig - maar hygienisch volledig in orde
Verbleef: april 2018, reisde met een partner
16 april 2018 beoordeeld

Vreselijk hotel en absoluut het geld niet waard.

Ik boekte twee kamers in dit hotel voor één nacht, voor mijzelf en een collega. De kamer was verouderd, zeer klein, benauwd en muf; er was duidelijk in gerookt. Daarnaast was het er echt vies: haren in de badkamer, in de handdoeken en het bed. Schimmel in de douche…
De wifi op de kamers werkte niet (niet bij mijn collega en ook niet bij mij). Erg onhandig als je er moet werken en de website vermeld dat er Wifi aanwezig is. Toen ik hier melding van maakte bij de avond-/nachtportier, kreeg ik op zeer onvriendelijke toon te horen dat ik dan maar naar beneden moest komen met mijn laptop.
Buiten dat de kamers vies en oud zijn, zijn ze ook ontzettend gehorig. Ik heb de hele nacht de ‘buren’ en mensen op de gang gehoord.
Het ontbijt was ok, maar de koffie uit een automaat heel vies.

Zou dit hotel aan niemand willen aanraden en kom er zelf ook nooit meer terug. Veel te duur voor wat je ervoor krijgt.

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
15 april 2018 beoordeeld

Geen tophotel, maar alles in orde en netjes... meer moet het eigenlijk niet zijn. Ontbijt was ook zeer verzorgd en meer dan voldoende. Prijs / kwaliteit zeker een aanrader. Komen zeker nog eens terug.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner