Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 97
TravelocityUS$ 96
Orbitz.comUS$ 96
Beoordeeld op 25 maart 2021 via mobiele applicatie

Een fijn verblijf tijdens Covid. Alles was zeer goed geregeld.
Vriendelijk ontvangst met voldoende uitleg, lekker en uitgebreid ontbijt, goede service bij take away.

Kamer is ruim en licht. Enig minpuntje is dat op website 'douche en bad' vermeld wordt bij superieure kamer. Dit moet echter zijn douche OF bad.

Fijne ervaring, wij komen terug.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 1 maart 2021

Heel vriendelijke dame bij het inchecken. We kregen ook nuttige informatie betreffende Covid-19 en waar het mondmasker moest gedragen worden in het hotel en in Knokke.
Bij het binnenkomen van onze kamer wachtte ons een aangename verrassing. Een hele lichte kamer met 3 vensters, badkamer met ligbad en een terrasje.
Er was ook een lekkere attentie voorzien.
Het ontbijt bestel je nu in Coronatijden via een lijst die je aan de vooravond aan de receptie overhandigd. Op het gekozen tijdstip ga je met zijn tweetjes de twee plateau's ophalen. Alles is super hygiënisch verpakt. Heel lekker en vers ontbijt.
Goede prijs / kwaliteit verhouding voor Knokke. Wij zijn fan en komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 3 september 2020 via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijke mensen. Veel aanpassingen gedaan in verband met covid. Kamer was proper. Terras was duidelijk niet gepoetst. Veel uitwerpselen van vogels. Spijtig. Ontbijt goed geregeld. Blijft mijn favo hotel in knokke.

Datum van verblijf: september 2020
Robin Schluter, Owner van Hotel St. Pol., reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback en uw aanbeveling van ons hotel.

Het is enorm fijn om te lezen dat u zo positief verrast was door onze maatregelen die we hebben genomen in verband met de Corona . Van onze propere kamers, tot ons ontbijt.

Jullie opmerking over het terras nemen wij zeker mee en bespreken we met ons kamerpersoneel om zoiets in de toekomst te vermijden.

Wij hopen dat wij u in de toekomst vaker mogen verwelkomen.

Robin Schluter

Beoordeeld op 1 november 2019

We logeerden een nacht in dit hotel en waren heel tevreden. De standaardkamer was heel proper en we werden zelfs nog verwelkomd met een kleine attentie die op ons bed lag. Er was een supervriendelijke ontvangst aan de receptie en we kregen heel wat duidelijke info ivm met de omgeving. Het hotel heeft een afgesloten parking en een afgesloten ruimte voor fietsen. Er is zelfs gelegenheid om je elektrische fiets op te laden.Wat zeker een pluspunt is. Het hotel heeft een superligging direct aan het zwin van waaruit je prachtig kan wandelen en fietsen. Maar ook voor shoppers is het ideaal gelegen. En last but not least was het ontbijt echt fantastisch. Er was aan alles gedacht, tot het zelfs bakken van een wafel, snoepjes voor kindjes als allerlei zoet en hartig beleg. Kortom een aanrader om naar toe te gaan!!

Datum van verblijf: november 2019
Manager_StPol, Frontdesk van Hotel St. Pol., reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019

Beste gast,

Eerst en vooral wensen wij u te bedanken om de tijd te hebben genomen om een review te schrijven op Tripadvisor.

We zijn zeer blij te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft genoten van ons hotel en onze services. Uw tevredenheid is onze prioriteit en uw positieve feedback is voor ons een extra motivatie om ons verder te blijven inzetten. Bedankt voor de mooie woorden.

We hopen u spoedig terug te mogen begroeten.

Nathalie

Beoordeeld op 29 september 2019

Niets op aan te merken aan dit hotel. De vriendelijke ontvangst, de mooie kamers, de privé parking voor fietsen en wagens en vooral het ontbijtbuffet. Dat is zeer ruim en voldoende en enorm uitgebreid met verschillende soorten brood, keuze uit roerei of spiegelei, verschillende kaassoorten en beleg, yoghurt, vers fruit en keuze uit verschillende fruitsappen, koffie, thee. Niets onbreekt aan dit hotel op wandelafstand van het zwin.

Kamertip: kamers 16 en 18 zijn rustig gelegen
Datum van verblijf: september 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bevindingen op deze site.

We zijn verheugd te lezen dat we hebben kunnen bijdragen aan een fijne midweek voor u in Knokke. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was en dat u vooral genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt.

We delen uw opmerkingen graag met ons hele team en kijken er alvast naar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Hotel St. Pol Knokke Zoute.

Nathalie