TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 juli 2019

We hadden een van de kleinere kamers, maar die was prima. Lekker bed en prima badkamer. Lekker balkon ook waar we 's middags met een drankje nog heerlijk hebben genoten. De kamers zijn wel wat gehorig.
Het personeel is zeer hulpvaardig. Wij hebben de fiets gepakt om richting de boulevard te gaan. Minpunt is dat ons niet verteld is wat de kosten daar van waren. Toen we bij vertrek nog €58,- moesten afrekenen voor de fietsen viel dat wel even tegen.
Ontbijt is ook uitstekend. Als we weer naar Knokke gaan, komen we hier zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 april 2019 via mobiele applicatie

Heel goeie locatie voor wandelen en vertrekpunt voor fietstochtjes. We hadden een ruime Standaard kamer, heel netjes en verzorgd. Pluspunt is de mogelijkheid om koffie te maken op je kamer. We konden genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet, in een rustige ontbijtruimte. Ontbijt is een topper !

De ontvangst is aangenaam, de gastheer neemt de nodige tijd voor een woordje extra uitleg over de streek, waar en hoe het aangenaam was om te fietsen. En is ook behulpzaam, bvb.om de zware fietsen van het fietsenrek te nemen.

We gaan zeker terug, prijs-kwaliteit is meer dan ok.

Datum van verblijf: april 2019
Manager_StPol, Owner van Hotel St. Pol., reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Beste heer,

Bedankt voor uw lovende beoordeling van ons hotel! We zijn blij dat u over het algemeen heeft genoten van uw verblijf en dat onze locatie zo naar tevredenheid was.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 februari 2019

Voor de tweede maal mogen genieten van de super kwaliteiten van Hotel St-Pol.
Mooie en nette kamers, de badkamer is ruim en zeer proper, het bed is extra breed en het mooie terras maakt het plaatje compleet.
Er is oog voor de gasten, zo is er elke dag op de kamer via een automaat een gratis tas koffie voorzien per persoon en een flesje water.
Het ontbijt is zeer uitgebreid met verschillende soorten brood en toespijzen.
Top hotel!

Datum van verblijf: februari 2019
Manager_StPol, Owner van Hotel St. Pol., reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Beste Andreas,
het doet ons plezier te lezen dat jullie ervaring in ons hotel volledig naar wens was.
Dagelijks gaan wij de uitdaging aan om het onze klanten naar wens te maken.
Wij zullen met veel plezier u lovende woorden dan ook overmaken aan onze crew
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 januari 2019

Twee korte verblijven in december : uitstekende rustige ligging en toch op enkele autominuten van het centrum/strand , mooie comfortabele kamers, vriendelijke en correcte bediening en een geweldig ontbijt ! zeer aanbevolen

Datum van verblijf: december 2018

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw feedback en uw aanbeveling van ons hotel.

Het is enorm fijn om te lezen dat u zo positief verrast was door ons hotel. Van onze ruime kamers, tot ons uitgebreid ontbijt.

Wij hopen dat wij u in de toekomst vaker mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Goed verzorgd en onderhouden hotel.
Vriendelijke ontvangst, comfortabele en grote kamer met zithoek, gevulde koelkast met bier en frisdranken en terras.
Zeer uitgebreid ontbijt met een grote keuze aan alle soorten broodjes en beleg en gebak. Je kan ook , indien gewenst, zelf een wafel bakken.
Bewaakte parking, enkel bereikbaar met elektronische parkeerkaart ( extra betalend )

Datum van verblijf: oktober 2018

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw feedback en uw aanbeveling van ons hotel.

Wij hopen dat wij u in de toekomst vaker mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Robin schluter