“visrestaurant”
Beoordeling van De Marmiet

De Marmiet
Geclassificeerd als nr. 124 van 278 Restaurants in Knokke-Heist
9 mei 2017 beoordeeld

zeer goed verzorgde gerechten . Eerlijke keuken . correcte prijs . Rustig men wordt er niet opgejaagd voor de volgende schift . Gastheer kan soms wat nors ogen maar eens je hem wat beter leert kennen is hij een zeer attente en correcte man . Wij komen graag terug

23 maart 2017 beoordeeld

Ideaal vakantierestaurant met de terechte beoordeling door éénieder: lekkere verse producten , mooi gefrequenteerd (terecht ) , maar humeurige patron ( die naarmate hij je kent verbetert)
Is ook niet alleen de norse man: er zijn er veel aan de kust die niet kunnen lachen.
Nevertheless : goede , verzorgde keuken door de vrouw des huizes.
Bezoekje waard.

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een slecht onthaal en onsympathieke gastheer. Hier ga je voor je verdriet nog niet naar toe. Aan eten zijn we nog geen eens toegekomen. Zo laat je je niet behandelen. Past niet in Knokke!!! Als dit de eigenaar van de zaak is hebben we 1 advies: Ga iets anders doen of zoek een hobby die bij je past.

13 februari 2017 beoordeeld

De marmiet is visrestaurant .
De mosselen zijn uitzonderlijk lekker als ook zijn visgerechten.
Eveneens de bediening is niets op aan te merken.

29 januari 2017 beoordeeld

Ja, je kan hier lekker eten. Voor de sliptongetjes willen we hier wel terugkomen. Alleen jammer van het onthaal en de bediening. Want, een warm welkom krijg je hier niet, integendeel. Men zou hier een instructiefilm kunnen komen opnemen over hoe het echt niet moet. Boersheid in combinatie met arrogantie. Vraagje aan de patron: doe je je job nog wel graag ?

Reizigers die De Marmiet bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In De Marmiet geweest? Deel je ervaringen!