“lekker maar super onvriendelijke bediening”
Beoordeling van De Marmiet

De Marmiet
Geclassificeerd als nr. 128 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
29 januari 2017 beoordeeld

Ja, je kan hier lekker eten. Voor de sliptongetjes willen we hier wel terugkomen. Alleen jammer van het onthaal en de bediening. Want, een warm welkom krijg je hier niet, integendeel. Men zou hier een instructiefilm kunnen komen opnemen over hoe het echt niet moet. Boersheid in combinatie met arrogantie. Vraagje aan de patron: doe je je job nog wel graag ?

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch voor heel eerlijke prijs .Fijne en heerlijke garnaal kroketten en sliptongetjes .
Zeker langs gaan .

3 januari 2017 beoordeeld

blijkbaar is het sinds altijd zo dat in belgië alles aan de kust om 3 uur in de namiddag sluit. Zo werd ons op hoogdravende manier meegedeeld toen we graag iets wilden eten.
Ik zit er nu niets mee in dat een restaurant sluit in de namiddag, maar om dan hoogdravend te verkondigen dat "iedereen toch weet dat om 3 uur de keuken sluit" in een restaurant aan de dijk. Zonder openingsuren aan te geven. Is, zelfs voor Knokke, boers en platfloers.

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten hier was echt zeer lekker en vooral de kwaliteit van de vis en het vlees viel op.
We hebben met 4 personen de avond menu gekozen.

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier reeds een aantal jaar en we genieten steeds van een lekkere, verse keuken zonder veel poespas. Prijs-kwaliteit zeker correct. Meestal snelle service maar zeker ook reserveren. We komen hier steeds graag terug en zeker hun menu is steeds een aanrader. Ook vriendelijk personeel.

Reizigers die De Marmiet bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke, Knokke-Heist

In De Marmiet geweest? Deel je ervaringen!