“Geen idee of het eten goed is, maar hautain zijn ze wel ....”
Beoordeling van De Marmiet

De Marmiet
Geclassificeerd als nr. 128 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
3 januari 2017 beoordeeld

blijkbaar is het sinds altijd zo dat in belgië alles aan de kust om 3 uur in de namiddag sluit. Zo werd ons op hoogdravende manier meegedeeld toen we graag iets wilden eten.
Ik zit er nu niets mee in dat een restaurant sluit in de namiddag, maar om dan hoogdravend te verkondigen dat "iedereen toch weet dat om 3 uur de keuken sluit" in een restaurant aan de dijk. Zonder openingsuren aan te geven. Is, zelfs voor Knokke, boers en platfloers.

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten hier was echt zeer lekker en vooral de kwaliteit van de vis en het vlees viel op.
We hebben met 4 personen de avond menu gekozen.

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier reeds een aantal jaar en we genieten steeds van een lekkere, verse keuken zonder veel poespas. Prijs-kwaliteit zeker correct. Meestal snelle service maar zeker ook reserveren. We komen hier steeds graag terug en zeker hun menu is steeds een aanrader. Ook vriendelijk personeel.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken met verse producten. Garnaalkroketten zijn heel lekker! Kom zeker terug! Een echte aanrader voor wie in Knokke lekker wil dineren!

27 juni 2016 beoordeeld

wij kennen dit restaurant al vele jaren, en wij werden hier nooit ontgoocheld. Zowel de lunch als het ( kleine ) keuze menu zijn van verse topkwaliteit en tegen een eerlijke prijs.

Reizigers die De Marmiet bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke, Knokke-Heist

In De Marmiet geweest? Deel je ervaringen!