“Super lekker”
Beoordeling van De Marmiet

De Marmiet
Geclassificeerd als nr. 141 van 275 Restaurants in Knokke-Heist
3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten hier was echt zeer lekker en vooral de kwaliteit van de vis en het vlees viel op.
We hebben met 4 personen de avond menu gekozen.

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier reeds een aantal jaar en we genieten steeds van een lekkere, verse keuken zonder veel poespas. Prijs-kwaliteit zeker correct. Meestal snelle service maar zeker ook reserveren. We komen hier steeds graag terug en zeker hun menu is steeds een aanrader. Ook vriendelijk personeel.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken met verse producten. Garnaalkroketten zijn heel lekker! Kom zeker terug! Een echte aanrader voor wie in Knokke lekker wil dineren!

27 juni 2016 beoordeeld

wij kennen dit restaurant al vele jaren, en wij werden hier nooit ontgoocheld. Zowel de lunch als het ( kleine ) keuze menu zijn van verse topkwaliteit en tegen een eerlijke prijs.

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met mensen die al jaren in Knokke komen en er een appartement hebben maar hier nog nooit gegeten hadden. Dat gaat veranderen. Een leuk, klein restaurant. Heerlijk gegeten, alles van goede kwaliteit en bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die De Marmiet bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

In De Marmiet geweest? Deel je ervaringen!