“Gezellig Burgeren in België”

Ellis Gourmet Burger - Knokke
Geclassificeerd als nr. 72 van 284 Restaurants in Knokke-Heist
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
28 oktober 2018 beoordeeld

Dit burgerrestaurant heeft een grote keuze in bijzonder broodjes hamburger. Zo heb ik genoten van de Blue Cheese Madness en mijn vrouw van de Ellis Special 2.0 met een bak frites en een drankje... De grote (zelfgemaakte) hamburgers waren verrukkelijk, de bediening vriendelijk. Reserveren was zelfs nu (buiten het seizoen) aan te raden....het zat vol!

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere burgers gegeten. Heel verzorgd! Gezellig om te zitten, vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Ook met kinderen voel je je welkom

6 oktober 2018 beoordeeld

als de kinderen ( of mijn man)hamburgers eisen is het hier te doen! Best lekker en vriendelijke manager

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekkere lunch gehad met onze 6 vrienden. Ikzelf had de suggestie burger van garnaal en scampi aangeraden door de vriendelijke kelner. Deze was erg lekker. Voldoende plaats en een vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

26 september 2018 beoordeeld

normaal geen hamburgerfan maar hier toch lekker gegeten, keuze om buiten te zitten op de boulevard aan het Rubensplein

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Ellis Gourmet Burger - Knokke bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke, Knokke-Heist

In Ellis Gourmet Burger - Knokke geweest? Deel je ervaringen!