“Ideale lunch plek”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekkere lunch gehad met onze 6 vrienden. Ikzelf had de suggestie burger van garnaal en scampi aangeraden door de vriendelijke kelner. Deze was erg lekker. Voldoende plaats en een vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

26 september 2018 beoordeeld

normaal geen hamburgerfan maar hier toch lekker gegeten, keuze om buiten te zitten op de boulevard aan het Rubensplein

Datum van bezoek: september 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede burgers voor een goede prijs.
De frietjes zouden iets beter kunnen. Veel keus in burgers en bijgerechten. Het personeel is erg Vriendelijk maar soms wat chaotisch.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 augustus 2018 beoordeeld

Lekkere burgers, vriendelijk maar onefficiënt personeel. We hadden elk een side dish besteld, die we pas kregen nadat we er nogmaals naar gevraagd hadden én dan nog pas toen onze burgers op waren.

Datum van bezoek: augustus 2018
EllisGourmetBurger, customer care manager van Ellis Gourmet Burger - Knokke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Beste,

Dankjewel voor je review. Fijn dat jullie genoten hebben van onze burgers.
Maar jammer te horen dat de service vlotter kon. We bespreken dit graag met onze manager & het team.
Stuur je details (uur & dag) even door naar customercare@ellisgourmetburger.com
Bedankt alvast,

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers, fantastische keuze in originele vegetarische burgers.
Leuke moderne en sfeervolle inrichting en zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Ellis Gourmet Burger - Knokke bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke, Knokke-Heist

In Ellis Gourmet Burger - Knokke geweest? Deel je ervaringen!