“Geslaagde lunch”

Bristol Brasserie
Geclassificeerd als nr. 4 van 283 Restaurants in Knokke-Heist
Keukens: Belgisch, Frans
8 augustus 2018 beoordeeld

Aangenaam restaurant om te vertoeven. Mooie kaart en wijnaanbod
Ben hier nog nooit teleurgesteld.
Zowel klassieke gerechten als verniewende keuken hogere prijsklasse

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer verzorgde en smakelijke keuken die eigenlijk een ster waard is vriendelijke bediening en een mooi uitzicht op de zee.wel op tijd reserveren want zit bijna altijd vol, een omweg waard.

6 augustus 2018 beoordeeld

Hier kom ik regelmatig eten, en ik kijk er altijd enorm naar uit!
Het is een verfijnde keuken, met altijd Topkwaliteit. Ze blijven bescheiden maar dit restaurant verdient meer dan eens ster.
Je moet wel lang op voorhand reserveren...
Naast de klassiekers vind je een kaart met heel wat suggesties die verrukkelijk zijn en prachtig geserveerd worden.

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van onze voor en hoofdgerechten. Mooi restaurant, tof ingericht, aangename sfeer. De smaak van de gerechten is echt top top top, de chef gebruikt veel kruiden en geeft de gerechten zo een mega meerwaarde. Wij komen terug!

21 juni 2018 beoordeeld

Soms ga je zelf ergens eten op basis van andere TripAdvisor beoordelingen. Is het écht zo goed? De eerste keer naar Brasserie Bristol: mooie heldere ruimte met zéker plaats genoeg om rustig te eten, je zit daar niet op elkaar gepakt. Bij het binnenkomen werd de deur beleefd opengehouden voor ons. Het traditionele glas champagne, waar we zo aan houden -het blijft de ideale aanscherper van de eetlust- werd begeleid door een uitstekend hapje op basis van houmous. Welnu, ik was reeds meerdere keren in het Midden Oosten en deze houmous was uitstekend! Ook de courgettesoep met een toastje met geitenkaas was uitstekend. Foutloze desserts en Illy espresso, zéker, maar de hoofdrol werd niettemin weggelegd voor die pladijsfilet. Kraakvers met een bijzondere aardappelpuree. Perfecte, hoffelijke en vriendelijke bediening, met een kwinkslag, die een dagje shoppen af maakten. Dit soort brasserieën houden gelukkig onze zo geliefde eetcultuur op een hoog peil. Voor de prijs van nauwelijks het dubbele van een plastieken fast-food menu is dit soort perfecte middagen voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Bristol Brasserie bekeken, bekeken ook

Knokke, Knokke-Heist

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Bristol Brasserie geweest? Deel je ervaringen!