“Barbecue voor groepen: verrassend verfijnd”

Cafeteria van Het Zwin Natuur park
Geclassificeerd als nr. 206 van 299 Restaurants in Knokke-Heist
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collega's een daguitstap naar het Zwin. 's Middags met een 40-tal mensen gegeten in The Shelter, de bistro van het natuurpark. Zeer verfijnde hapjes bij het aperitief. Daarna een zeer uitgebreid barbecue buffet met gestoomde mosseltjes, vis, vlees en vele soorten heerlijke salades. Zeer verzorgd allemaal. Alles liep gesmeerd, zeer vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vlotte bediening ondanks heel druk.
Vol au vent een absolute aanrader.
Wij komen terug!!!

19 augustus 2019 beoordeeld

Wij zijn hier geweest op aanraden van vrienden. Superlekker gegeten op deze prachtige locatie. Mega lekkere vol au vent en verse sliptongen. Vriendelijk personeel en mooi uitzicht. De uitbater heeft ons aangeraden om ook het Park te bezoeken. Wij komen hier zeker terug en koppelen het dan aan een bezoek aan het Park.

19 augustus 2019 beoordeeld

Na een fietstocht Cadzand - Knokke, gestopt aan het Zwin Natuur park.
Aangename rustplaats met zicht op de weiden, lekkere koffie en wafels.
Verrassend lekker en vers

7 augustus 2019 beoordeeld

Onverwachts een zeer lekkere en verse wafels en pannenkoek gegeten.
We hadden geen plannen en wisten niet dat er een eetgelegenheid was om in park te eten. een leuke ontdekking.

Reizigers die Cafeteria van Het Zwin Natuur park bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

In Cafeteria van Het Zwin Natuur park geweest? Deel je ervaringen!