Beoordeeld op 27 oktober 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is perfect gelegen en heeft meerdere kamers met zeezicht. Bovendien zijn de kamers zeer mooi ingericht.
De ontvangst was bijzonder vriendelijk.
Pluspunt is dat je een garagebox kunt huren op je auto te parkeren.
Ontbijten kan je niet in het hotel maar er zijn in de buurt mogelijkheden genoeg

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

We hebben dit hotel geboekt via een Bongo-bon, anders was dit voor ons waarschijnlijk te prijzig geweest. Maar wel genoten van de luxueuze suite en de uitstekende service. Als ontbijt ontvingen we een ontbijtmand aan een schappelijk tarief waarmee we ruim toekwamen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 juli 2020

Goed gelegen op 2 min wandelen van de dijk. Het centrum van Knokke (Lippenslaan enz.) ligt wel op 50 min wandelen (op 15 min met de kusttram).
Wij hadden een ruime kamer, die heel netjes gepoetst was.
De receptionist was vriendelijk.
Mogelijkheid om een garagebox te huren voor € 20,00 per dag.
Enige minpuntje: de kamerdecoratie was niet 'ons ding' (rendierhoofd, twee dierenschedels...)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Perfecte en zeer vriendelijke ontvangst! Kamers/ Suites zijn zeer mooi en voorzien van alle comfort.
Aanrader! Wij gaan zeker terug. Ook de ligging is zeer goed. enkel parkeren is niet simpel in hoogseizoen. Doch men kan ook een garagebox van de Laurier bijhuren. Het enige probleem is...deze zijn niet groot ( smal )....en mijn wagen kon er niet in hehe

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020

mooie kamers, lekker ontbijt, ideale ligging.
de kamers zijn zeer mooi en voorzien om zelf iets klein te verorberen; de ligging dichtbij zee maakt het ideaal om leuke wandelingen te maken. leuk idee dat het ontbijt aan de deur klaargezet wordt

Kamertip: hardere matras aub
Datum van verblijf: februari 2020