Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
Travelocity
Beoordeeld op 15 juli 2020

Perfecte en zeer vriendelijke ontvangst! Kamers/ Suites zijn zeer mooi en voorzien van alle comfort.
Aanrader! Wij gaan zeker terug. Ook de ligging is zeer goed. enkel parkeren is niet simpel in hoogseizoen. Doch men kan ook een garagebox van de Laurier bijhuren. Het enige probleem is...deze zijn niet groot ( smal )....en mijn wagen kon er niet in hehe

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020

mooie kamers, lekker ontbijt, ideale ligging.
de kamers zijn zeer mooi en voorzien om zelf iets klein te verorberen; de ligging dichtbij zee maakt het ideaal om leuke wandelingen te maken. leuk idee dat het ontbijt aan de deur klaargezet wordt

Kamertip: hardere matras aub
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Mooie, nette, stijlvolle kamers. Alles is aanwezig wat je nodig hebt.
Goed geïsoleerde kamers.
Uitstekende ligging: 200m van strand, straat oversteken en je hebt een tramverbinding. Heel gemakkelijk!
Vriendelijke receptie: geeft tips waar je lekker ontbijt en dergelijke kan vinden! Top!
Onze trouwe viervoeter werd heel hartelijk onthaald!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 25 september 2019

Heel mooi en gezellig hotel.
Prachtige en zeer ruime kamer, met alles wat je mogelijks zou kunnen nodig hebben.
Zéér vriendelijke en behulpzame uitbaters.
Perfecte ligging voor een weekendje aan zee.
Hondvriendelijk verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Volgende keer een andere thema kamer ....Delhaize in de buurt om lekkers te kopen .....kreeft eten in 'de waterlijn'.. een ontbijtmand voor de deur zondagochtend ...het was een heerlijk weekendje uit .....wel geen zicht op zee ...maar dicht aan zee....

Datum van verblijf: augustus 2019