“Heerlijk ijs”

Voeg deze dan toe!
Cremerie Francois Knokke
Geclassificeerd als nr. 138 van 264 Restaurants in Knokke-Heist
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagvers huisgemaakt ijs en een aangenaam kader laten met regelmatig terugkeren naar deze crèmerie. Dame Blanche wordt geserveerd met heerlijke chocolade-saus en verse slagroom. Een aanrader.

18 augustus 2020 beoordeeld

Al gekend van in Sint-Niklaas en nu ook heerlijk genieten in Knokke.
Heerlijk ijs, hier komen we terug !

13 augustus 2020 beoordeeld

Samen met echtgenote ijs gegeten en glaasje gedronken. Aangezien mijn vrouw lactose vrij dient te eten bleek er gelukkig vanille en chocolade ijs lactosevrij te zijn.bediening door eigenaar? Was zeer correct en ook bij de drankjes werd iets te knabbelen gepresenteerd. Volgens ons een echte aanwinst voor Knokke

30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden om 20:00 een ijsje gaan eten bij Cremerie Francois. Veel over gehoord.
Toen we daar zaten en wilden bestellen kregen we te horen dat we geen ijs meer konden bestellen. Zaak sluit notabene om 22:00.
Toen ik om appeltaart vroeg kreeg ik te horen dat machine al schoon was.

We konden alleen nog een koffie bestellen.
Erg vreemd en een klant vriendelijkheid van 0.

Dit doet me denken aan de typischse manier van klanten bedienen die jarenlang in Knokke populair was.
We hebben gezien waar dit Knokke heeft gebracht. Veel leegstand en zaken die het niet volhouden.

Geen aanwinst voor Knokke

Datum van bezoek: december 2019
26 augustus 2019 beoordeeld

Een aanwinst voor Knokke ! Wat een hemels ijs. Je proeft dat het natuurlijke smaken zijn met dagverse kwaliteitsingredienten

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Cremerie Francois Knokke bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

In Cremerie Francois Knokke geweest? Deel je ervaringen!