Beoordeeld op 11 februari 2019

Dit hotel gekozen voor een paar dagen zee omdat het centraal gelegen is in Knokke-Heist. De ene na de andere (aangename) verrassing : super vriendelijk onthaal; de auto kon in de straat blijven staan met een quasi gratis parkeerkaart van het hotel; de eigenares had onze bestelde kamer (standaard) zonder meerprijs vervangen door een luxe kamer en elke morgen was er een uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Spijtig genoeg was het restaurant gesloten, maar dat komt goed : wij hebben al opnieuw geboekt.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Net hotel dicht aan zee
Vanwege arrangement kregen we grote kamer
Speciaal aan dit is het eten bij la guera
Zoon van eigenaresse is jonge horeca chef
Met diverse prijzen op zijn naam en een mooi restaurant dat van buiten niet opvalt

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kamer was schoon maar klein en oud. Badkamer leek wel recent gerenoveerd en was modern. Ontbijt is top, ruime keuze en hoge kwaliteit. Voor een kort verblijf is het een prima keuze. Al zou ik eerder voor Knokke kiezen dan Heist gezien het aanbod restaurants.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Twee keer geweest tijdens de hittegolf zomer 2018 en telkens hartelijke ontvangst gehad, goede uitleg (betreffende parkeren) en mooie kamer. Niet overdreven luxe, maar alles wat men nodig heeft (buiten airco). 's Ochtends heel lekker ontbijt, opgediend in aanpalend restaurant La Guera. Ook daar héél lekker gedineerd. Zeker prijs/kwaliteit een aanrader !
Parallelstraat achter zeedijk.

Kamertip: Vraag grote kamer met koelkast bij warm weer.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Mooi hotel met heel mooie kamers. Ontbijtbuffet heel lekker. Zeer gezellig restaurant. Bediening heel vriendelijk. Altijd zeer warme ontvangst. Een absolute aanrader.
Mogelijkheid om te dineren in restaurant La Guera wat elke keer weer een fantastische ervaring is.

Datum van verblijf: augustus 2018